17jaNuari08

iTs My besDaYY..
lame daa mY adeQ suH letak gamBo besdaY..nih akak letakk,,,hehe=)
bz skEt skang nih,,x leh nak upDatE bLog.huhuhu=(

mlM nih..BoB+nOr blanJe mkN pizza,,biasEr berempaT,,adeQ sorang laGIh..
huhu..akU+nOr+bob jeee..
mKn beria-ia..tp,,caM biase..
akU hny mamPu habIskan 2 Slices jer..alwaYs gni..
mkn punyue mkn..pasTu balIk..
dorang PusinG2..aku dapaT agk msT dorang nk knekan akU nih.
tepOng ngan teLOr..
taPI oleh sebab kepenataN..bOb terus anTO kitorG balik..
sampai tertDO bob dalaM kete..penaT sgT koT..
dari paGi laGIh,,die anTo kitorang dalam kOL 1030 KOt..
ok laa..alhamdulillah..nothing hapPened,.
sO rase slamaT laa..
masUk je umaH..nganTok n tDO..
Bob yg kepenataN poN..balIk umah..
tdO beria-iaa..
ntahh pUkul brape,,nOr ketuk pin2 bIlik..
dalam mamai2..nOr baGTh ade Org ketUk pin2 umah..
dGN muke nOr yg pucaT,,aku g BUkak pinTU,,
BanGGG..banGGGG..teLoR kne atS kpale..
boB + nor lempang telOr ngan ganDumm..
mmG kronik tahap cipaN punYERR,,ceSSS..
kUrang asaM sunGGuH..jahaT bangaTT..MMg krOnik gleee..
apePon,,tHnaXXX tO bOth Of u,,thanxx to aDEq alsO..huhuhu

17jan2008
BoaRd meetIng medsEm..meeting nGan staff DTMP..
anD suRpriSe..dOrang beli kek CoklaT indulgenCe..secRet recepY..
FuYOOOOO..terkejuT bangaTTT..
TerhaRU glee..DapT mkN kekk..
Yg besTT bangAT..
tqqq vErY muCh tO everYbodYY..
LoVE u verYY muCHH..mmuahhhhxxxxx..

NOw im 26thYears olD,,
HUhuhu..
Hope all MY dream cOmES true..
Mmmuahhhxxxx....


makaN piZZa





Kne balIng TeLOR..huhuhu=(



mKn kEk SecRET rEcepY =)




No comments:

Post a Comment