mKn..hehehe


Cter saL mkN..
hUrmm..bYk sgT kalU bab mKn Nih..
akU pon x tau sejak bile Kah aku ni berminaT sGT ngan MKnan..
sehInggakan akU jD sGT la berbeDa mse BlajaR ngan Keje..
ntaH laa..sUme org kaTe akU gemOK n Berisi...Bile tGk2 gambo..mmg aku nIh gemuk.

sejak berKecimpung biDang pekerJaan inI,,sY emnjadi smakin kUat mkn..
sebab ape?? ntahh..bile time free..g mkN..
time pressure..mkN lagih..time makan..opCozz la mKnn..hahahhahahha..
kesiMpulannyer hiduP aku mMg xleH nk laRi darI perkataaN mkN..

KalU x cY..Tgk la gamBo-gamBo mKn..hehehhe..
mkNan ajeerr..kihkihhhklihhhhhhh..mkN soMO..=)



nI mKanan ms mKn nGan aHli umah bUkIt DepU..
(aKU,Nor,adik dD,kakCik,aJa)



Ni maSE arI jumaaT.arI Cuti.pas Balik JOg ngan Nor+aja..KItorang memasaK..memG x ingaT dunia..mKn pagi..arI tUH,,kitOrang mKn jempUt2,,agar2 ngan biHUn suP..=)

Time Mkn kaT oren..ngaN nor,Dd,rean ngan Hjar..
mKn bYk jugakk..hurmm...=)


Nih Yg palIng besT..g MKn kaT tanJOng dalam kol 11mlm..hehehhe..ni mKN kai kedUa pd mLM yg sm aftEr penaT shopping kaT maiDin..
hehhehe,,balIK umah kol 1230am..pdahal Mkn kerang jer..hahahaha..

No comments:

Post a Comment