weDDing eta

da lame sgt aku x update blog nih..
da x de muD nak tulis..tambah pulak aku nih agk bz skang..bz jugak laa..
Tapi yg pTG..x staYbacK lagih kaT opisss..chayokkk!!!!!

emm..1st..aku nk cter sal aku g kat kawen eta kat putrajaya..
Byk sgT kejadIan yg menimpa akU..
mcm biase..tunang aKU yg anto kat airpoRt..xtahu nape..kalI nih die ssH sgT nak lepas aku g..katE nyer nak ikuT skali..
noW..baru aku paham..munGkin x nK aku lalui sengsorg ape yg aku lalUi kat sane..
cabarnn..huihuhhhhhhh..
Tapi..kesimPulannYer dr ctEr tuHh..he Love me sO muchh..carE 4 me..opcozz laaa..
saPe x syG tunang kan ??
Thanxx alsO tuh aCong n sYielaa..woNderfUL fren..=)
n thanxx to shema ngan tunang die..coz dtg jmp akU wpon x lame..

akU bmalam kat umah ida..jauH sgT pjalanna dr subang ke bangI..dah la acong x knl sgT stesen kmtr uKM kat mane..main redah jeee..
tapi..dorang mmg baIK sesangat!!
sampai umah ida..da lewat mLm..baby yusuf pOn da tDO..sempat lagIk kacO diee..
besT jumpe kengkawan..
eskNyer jumpe pulak ngan hiKMah yg pnH msteri..
yani nagn zakwan..jUn..
beramai2 g kat kawen eta..
Jumpe raiza yg da lame sgT x jUmpee..tgK lak babY adam danIal..

Nih babY yusuF..anak iDa..xsempaT ambIk gamBo babY adam danial..soRY raiza =(

seCara keseluruHannya..majLis eta ngan Duan..sgT menariK..
coNGrate tO boTh of U..x sabar lak nak kawen..hikhikhikkkk.. =)

pas majlIs..zakwan ngan yanie anto kat lrt..bndar tasik selatan..
lame lak pjalanan..bygkan dah pukul 5 lebih..nk g kL sentral..nak naik kmtr lak nk batu3..dari sane..acong ngan syila lagih yg ambiK..
sian dorang...huhuhuhhuhu....

syila anTo sampai kaT tmpt check in..terharU lagIKk...
naik fligh..cuaca x ok sgT..
tetibe..aku rase cam flight tUH cam jatuh..
habis air yg stewardes bwkk..tercampakkk...habis kne sume penumpang..
sume orG menjerit..aku rase nak menagis..
mmg menakutkan..istigfar je byK2..rase cam x nk naik dah flight pasnihh..
huhuhuhuhu...alhamdulillah..sume org selamat sampai ke destinasi..
panjang umUr...syUkur pD tuhan..

sampai je sane..myboo dah tunggu..sampai tersenyUmm..
rindU sgT katenyer kat akU..rindu + bimbang..

Fuhhh..kesiMpulannyer perjalann yG memenatkan
BUt..im hePi..hepi coz jumpe kengkawan2 akU..syG sgT kat korang sume


BuaT pngtaHuan sume..nIh la kawaN2 aKu yg akU syg sgT..kwn2 uKM.. =)






No comments:

Post a Comment