1st time merasa Banana Split !


Masuk Pulak ke entry tengahari....jom basahkan tekak anda dengan sesuatu yang menyejukkan!

Lets try Banana Split.

Kesian kan? ARitu baru 1st time try banana split.
1st try...Oh macam ni rupernyerrrr....senang sangattt nak buat.
Letak eskrem, letak pisang..hias..siap !



** Agak2 pasni nak try lagik atau tak Banana Split ni ?
hurmm......kalo ade yang blanje.ok jer..tapi kalo beli sendiri, Tak kottt !
Baik saya beli Summer Mango ! Lagi Mabeless !


** hikhik....korang suke ke Banana split ??

5 comments:

  1. festime makan banana split kat KFC lama dulu... tapi skrg dah tak bape dah.. suka makan eskrem gitu2 je.. :D

    ReplyDelete
  2. Basic...ice cream 3 flavor ngan pisang tambah cream...ayu tak suka ice cream sgt...so...ok2 je la

    ReplyDelete
  3. Tak pernah rasa. Kalau dah try mesti suka kottyy

    ReplyDelete
  4. saya tak suka sgt banana split nih, saya makan pisangnya je, aiskrim tak makan

    ReplyDelete