sape anda sekarang?

Kalau la sekarang ni saya bukan seorang tutor kat satu kolej swasta.
Agak2 ape la kerja saya sekarang.

Saya kerja kat sini since habis degree. My first job. My first experience.
Dulu mase mula2 masuk kerja sini, badan memang kurus keding. Saya seorang yang tinggi dan berat mase tu hanyalah 53.5kg. After 9years kat sini...beratttt semakin bertambah dengan jayanyer.
Nape lah agaknyer ye. Happy? bahagia? Stress?

Semua ade. Semua dalam SATU. Mustahil la kan kalau tak stress langsung. Tapi saya jenis manusia yang still boleh hadap stress dengan adanya rakan2 seperjuangan yang best. Tu yang paling penting. Masalah lain ? sila tolak tepii....

huhuuuu.....nape la tetibe mlm ni duk merapu pasal keje..

Kalau la saya bukan seperti saya sekarang...hurmmm...mungkinkah saya seorang polis?? hahahhaha

Oh ya..jangan tak percaya..saya pernah isi borang utk jadi inspektor polis...hohoooo...


5 comments:

  1. berat bertambah mesti sebab bahagia tuuu.. HAHAHA

    ReplyDelete
  2. Salam kenal...Jemput singgah BLOG saya. Ada tips dan perkongsian tentang bisnes dari rumah dan macam2 lagi :)

    ReplyDelete
  3. Saya bercita-cita nak jadik secretary..jadik jugak..duk dak...pindah kerja pun .. akhirnya tu juga.... :p

    ReplyDelete