Chipsmore.Kejap ade,kejap tiada

Salam. Macam chipsmore la saya ni. Kejap ade. Kejap hilang. Entah la. Niat nak menulis tu sangat tebal dalam diri. Tapi memang tak sempat langsung.

Sejak ade anak 2 ni, kucar kacir waktu malam saya. Macamana la gayanyer kalau ade anak 4 atau 5. Huhu...Skang ni after balik je umah. tak sempat buat ape2, terus terlelap. Masak pon kadang2 on kadang2 off. Ikut mood. Iyad ni pulak sangat banyak akaii. Huhu.Mencabar. Oh anak ke 2 saya. 

Mak saya kata ni kuat menanges masa preggy. Budak manja. Menanges sokmo. Tapi kan, mane la ade nanges sangat pon mase preggy.Huhu.Iyad ni memang budak yang suka nanges. Sekarang umor die dah 9mth++, tapi still nanges and tak nak kat orang lain. haru sangat kan? 
adoii..jenuh mama nak oii ! Kadang2 stress jugak. Tapi tu la,budak2 kan? nak marah pon tak boleh. Budak2 bukan tahu apepon. yang die tahu..menanges. Merengek. Nak mama dukung.
Mama je dukung, hokey !! Bukan baba. Tapi mama.Uwaaaa..nanges mak. 

Thats why la, bila malam, mama memang akan collapse awai. Nak hapdate blog? takde maknanya. Nk bukak laptop? memang payah sangat.huhuu....Oh iyad..anak ke2 mama yang baik...






Ini la budak banyakk akaii sangat.
Putera ke2 mama yang baik.Yang soleh. Yang cheeky.
Apepon, bila time die galok, memang rase nak gigit2 mulut die tu. Time nanges x hengattt !!

Im back..

Assalamualaikum.. 

Im back ! Poyo la sangattt maliana ! Hahhahaha...

Macam mimpi lak tetibe menulis. Dah berbulan- bulan menyepi dari menulis. Sayang pulakk kalau nak inactive terus blog ni. Banyak kenangan dalam blog ni. 

Lemauuu sangatt nak update. Korang xde ek perasaan macam saya ni? Mood nak menaip pon yilllek. Tapi ni gigih menAip jugak..insha allah nak merajinkan diri after this. Hopefully. Ok.

Utk permulaan, nak tempek latest pic mylil heroes. Dah besar dah pon. Iyad dah nak masuk 8 bulan. Means dah hampir 8 bula  kot saya xaktif blog. Kikiki



### pasni nak update lagi......heheheehhe

Heart melting. He's 3 Years and 11 Month

Lama sangat dah saya tak update blog ni. Blog yang dak kusam ni. Tak dan sungguh nak update. Kalau ikutkan, time malam2 boleh je nak update, tapi selalu flattt awal malam2.
Kat opis mmg sangat bizi la. Sebab new sem dah start.And tambah lak kena ajar new subject, so need preapration. jenuh mak studyy ! kalah anak murid...
Mujur la anak murid rajin mai kelas. Kalau xx, keciwaaaa la saya !!!

Nak share gambar abg rifqy. Gambar ni ambik masa kat kedah aritu. haishh..Mane entry kedahnyerr?? Mane entry adik ipar kawen? Mana entry berjimba di QueenbayMall? mana entry jumpa kak Gieyana ?? Sambut menantu umah mil ? adoiii...banyak sangattttt entry pendam.



Heart Melting tengok senyuman abang rifqy. 
Masa ni mood ni sangat baikk nak gambar.
Sebab baba die main cak cak belakang tiang.
Suka sangat la die.. =)

Bye bye penang


Hari ni last day di penang. Pagi ni akan bertolak balik ke kuala trg. Long journey. Long travel this holuday. Kuala trg ke kedah ke penang n balik kuala trg . Fuhhhh.... Penat n mencabar travel ngn baby kecik..