annUal dinneR _dTMP

annual Dinner DTMP..
Dalam sejaraH..4 da 1sT time..kiTorang berjayer mengadakan saTU MJlis gilang gemILang..
kemUNcak DTMP..aNNUar diNNer..2008..
terlalU bYk dugaan sepjg nak jalankan pRog nih..
sGT la aku ingaT prog nih xjD,,
taPI berkaT kegigihan yana ngan stUdeNT,,akhiRnyerr berjaYEr Dgn jayanYerr..
cONgrate To yana anD all StuDEnT yang bertUngkus lUMus...

aKu pakaI simple je,,huhuhu..ngan rean,..baju Yg sm.
cume beZaa,,aku pakai selenDang..
JUrUmekaPP????..opcozz la Cik NornazIlahh..
tetibe lakk nOr jaDi jurumekaP..pandai puLok die makeUP kaT aku ..
letak blusheR,,eyeshadOw..
KesImpulann daRi kesaH makeuP..aku nak belI fOundatIonnnnnnnnnn,,mcm reaNNNNNN...heheh

masE dinner sGT la bebudak pakai voGue..YG pakai tuDung JD x pakai TuduNG.
yg pakai baJU kurung cantik2,jD pakai skIrT,,
ishh ishhhh..mcm2 hal bebudaKK nihhh..
akU sGT la terkejUT tgK dioRangg..dressiNGG!!!!!!!!!!
mengalaHkan aRTisss..ishh ishhhh...

aNugErah 4 daT niTE :
BEST versatile TutOR : cIk Hudaaa
BEST haVookkkk : Cik yana
BesT vOgueeeee : cik maliana (ntahapapantahhhh)
kiNg + Queen : aMin + azrin
Prince +princess : hafiza + hazim


anYway..tq 4 all da stUdenttt....
semoge kite jUMpe laI 4 da nexT annual Dinner..










No comments:

Post a Comment