weDDing sue +hasRul


be4 gIh majLis kawen sue ngan hasRol nIh..aku ngan ang aDe misi utama Yg perlU dijelaskan dan ditemPuhi..
deNgan slambErneyrr aku ngan ang g la menghadaPi misi kiTorang..
dalaM kol 11 lebIh kiTorang g..
sGt la menakUtkann..huhu..seram gakk..
taPi bile daH menempuhinyer..acTuallY ok jer..kan aNGG???
aku nIhh..penYokoNg nGkO angg..bUkn snG nak DpT kwN yg baIk cam aku nIhh..hikkhikk..
pas selesaI misi TuHHH..aku nagn ang g la pUlOk kaT astaka..ingatKan nak g cr Baju TDO kat sue..Nk Bg hadIahh..
aBUt,,apakan daya,,kaT tRg nIHh..kurg shjOppInG copMplexx yg canGGihh2..
bajU TDo...x lawO la suee..hikhikhikkkk
lasT2..g tempaT lainn..belI Tiket 4 my adik..nak balik shah alam..
n belI hadiah sueee..

leBih kurang kol 3pm..kiTorg g la kaT kenduri sue..
sampaI sane..sgT la bising dgN keletaH ktOrg nIh jerr..
ape2 poNnn..mmG sewoNoKK..x sabaR lak raseneyrr..bile time aku????

ape2Pon..tahNiahh sueee..
pasni ade misi NGan penganTin lakkk..hikhikk..









No comments:

Post a Comment