updaTe rayaKuu

huRmm..
bYk sgt bende yg aku nk cter.
dah lame sgT aku x mengUpdate blog nihh..
mungkinkah aku nih bz sgT!!ntahh laaaa..

ok..
1st aku nk cter..
rayaKuu tahUn nihh..

tahun nih aku hepi sket raya berbanding tahun2 yg lepas...
whY?? ade byk sbb :
1) tahun nih aku braya bersama oRG baru dlM famili aku..iaitu ank sdara ksygan aku..farhan.. =)
2) aku beraya ngan MyfianCe..sGT seronOKk..bile memikirkan adE oRg spesel nak dtg raya kat umahh
3) tahun ni raya..mak aku beria ia raya..raya sakan..sume tukar barU..dan akU cukUp hepI
4) hePi cozz..new chanGes Of MydaD..suke sGT!!!hijRah ke arahh kebaIKann.. =)


arI raya pertama raya cam biase..pagi raya g smbayang raya..
n raya2 kat umah..
xdapaT nak uPload gamBo raya .cozz sgT la nset aku difOrmaT oleh adIk aku..
habis ilang gambO raya..n nO fon kwn2..sgT ala sedeh..sgT la aku nangiss..
yg adE gaMbo raya ke2 jee..




raya ke2..tunggu mYfiance dTG umahh...akU msk spaGEti..
wPOn xde la sdP sgT spageti Tuhh..mkn je laa eKK..
n afTEr daT,,g jalan Umah raihan ngan umah Kzilaa..
sUrpriselY..jumpe dira n pakWe,,ziana n nazIM umah reang,,sewoNok gakk jumpe dharI raya =)







raya ke4 akU g UMah rinie kat kelantan..
sgT la mencabar..da la penaT..sesat + aku demam lakk..
balIk je dr kelantan..MMg aku dmm tErukk..
almaklum laa..da 3 tahUn x demam..
mLm tuhh x leh tDO ..hhhhhuhhuhuuh


No comments:

Post a Comment