MooD : Hepi+suke+Gumbire

Arini..Gembire !
Ape penyebabnyaa ? ? ?
Arini ade sukaneka. Anjuran SCD..Naimah.Walaupon die xhandle sbb mak sakit..
program ni tetap berjalan dengan meriah wpon lambat bebenor nak buleh start. Sampai da kepanasan yg amat sangat ! !
Inikah Punca kegembiraanku hari ni??

Urmmm...Team aku JUARA hari..SYa ngan Zuliya..Team kite mmg besT !!Student yg besh !!
Aku xmo xcter lagi sal ni.Coz xmenarek sbb xde gambo..hahahha..

Im hepi!! Why ??
Nih la puncanyaa !!



OutpuT susuku bertambah ! ! !
Aku pam susu ni xsampai pon 15minit,Tapi output susu nih sangat menggembirakan aku..
dalam mase yg singkat,cepat,,leh dapat hampir 9oz..Ya ALLAH..Tuhan je tau betapa hepinya aku saat tgk susu yg dapat ! ! !
Biasanya aku hny dapat 6 0r 7oz setiap kali pam..
Rezeki Irfan Rifqy..Alhamdulillah

Nih la alat yg merealisasikan Impian+niat aku..
Nak BF myson..

And sume nii..untuk myLovely son..
Mama akan lakukan ape saja utk beri yg TERBAIK untuk anak mama ! !
Suke Tgk Rifqy senyum.sengih.Ketawa..Like dis Picture ! ! !



No comments:

Post a Comment