Update stock !


emm..arini sangat la bermalasan di opis.kepala pon fenin.fenin. ngantuk.
Kenape ntahh..
Padahal,kejeku sgt la bannyak yang pending !go maliana !
oleh kerana bosan..sbb tuh la saya bjaya join 2 contest pagi ni!hikhikhikkkkkk ! ! !seronok!
Bukan nak harapkan kemenangan pon,saje nak memeriahkan contest penganjur!dsamping leh tambahkan kenalan..Mane le tau..tetibe sy pon nak wat contest gak !!hehehehe..amin.

Now nak update sal stock ebm ku! dalam entry be4 ni..saya bimbang pk kan stock susu untuk myson ms saya g konvo 22hb nih..Yang best..list name xkuar lagi..so mintak2 laa..saya xpayah pegi.amin..sila doakan juga untuk saya,wahai kawan-kawan !
Alhamdulillah..berkat usaha saya mengepamm..now stock ebm saya ade dalam 18bekas kot.Thats mean..lebih kurang cukup la utk 2days. Tapi kne tambahkan lagi stock ni..biar banyak sket lagi..Alhamdulillah..Rezeki Irfan Rifqy =)


Now..tak la bimbang sangat nak g KL. Kalau kne pegi la..cume bmbang..Pk..camne nak pam mase kat sane? simpan ? majlis convo ?leh kuar kejap ke??
konvo 22hb..Thats mean..21 mesti rehearsal..so kitorg mst kne g 20hb mlm!!
haiyyyaaaa!Tak leh nak pk laaaa ! Any idea?uwaaaaaaaaaa!!

3 comments:

  1. ololo ciannyer Rifqy..cadangan saya bwk sorok2 Rifqy.hehe..

    ReplyDelete
  2. hahah!ye la tuh iza!nak letak amne?dalam perut ek??hahhaha

    ReplyDelete