Contest Teman Sejati By Emieysandra

Me nak join nih..Yang dianjurkan oleh Emieysandra! me da godek2 gambo..n Jumpe gambo yang sy sukeee! I likeee !Sangat2 suke!


Nih la die..Teman sejati Ku. Name gerangan ini ialah SUHAINA @ sue @ umie Akiff . Walau pon kenal minah je..xsampai pon 5years.Tapi semangat kekawanan tuh mmg wujud. kami berkawan dari kami belum berkahwin..sampai kami berumahtangga n ade anak yg cute2 blake! Betapa kuatnya firasat/jiwa kami..Mase anak sue da lahir..Me kol husband sue n tanya name bb..Dengan bangganyer sero @ suami sue menjawab..Muhammad Akiff Irfan ! Mase tuh,aku punye la menjerit !!terkejut husband aku kat sbelah yg tgh drive..waaaaaaaaaaaaaa..Name Irfan tuh aku da reserve utk nama mybb.Mase tuh aku preggy bape bulan ntah..Lupe!aiyyyaaaa..Macamane name same nih..Cume beza..Anak i name Muhammad Irfan Rifqy. Dan anak sue ngan sero Muhammad Akiff Irfan.

Me+husband+sue n sero..alwitz kuar together!And dulu dorang slalu sgt lepak umah me..And utk pengetahuan sume..myhusbnd n sero mmg kwn baik sgt2.be4 kami kawen lagi.. Me suke makan ns goreng klasik yg sue Buat.Best! Siap bawak brg2 masak n masak umah saya.Sebab sy request!! Dan sero pulak sangat menggilai Nasi goreng sardin saya + nescafe o ais saya ! Datang umah sy,wajib dorang akan beli ais dulu n me akan buat air nes o ais ! So suweet persahabatan kami. Now msg2 da ade anak yg comey2 blake..

Now,me miss her n akiff..sbb jarang jumpe..sbb mak sue sakit. Tak sihat sangat !huhuhu..alwiz masuk kuar hospital.So we cannot outing2 laaaa! Tapi sue da lame ajak g makan steamboat..Tapi xpegi lagi..Huhu..tak sempat la,dear!!


1 comment:

  1. thanks sudi jOin contest emieysandra..
    wah..menariknyer cite!..ehehe

    gudluck!
    ~_^

    ReplyDelete