BFmom yang bekerjaya

I really love bf my son ! Rasanya semua mothers in the world really love bf if they have a chance to do so. Kan? Tak de kot mak yang taknak bf anak. Saya memang awal2 dah psg niat nak bf iyad mcm bf rifqy dulu. Walaupon tak bjaya bf rifqy untill 2years, but i have try. Sory yer mydear rifqy. Hak rifqy yang mama tak terberi kat rifqy.sob sob sob....insha allah mama akan sempurnakan hak iyad..harap dipermudahkan segalanya..

# medela yang memudahkN kerja mama..tak mampu nk beli cash, saya siap main kutu sbb nak jugak pump ni...alhamdulillah dah habis bayar dah...beli ngn ajasu..


Sebahagian daripda my ebm. Dah lama ni. Now mmg dah penuh satu peti.buat masa ni saya mmg xplan lagi nak beli another freezer sbb stok xde lah banyak giler. Sbb saya statt buat stok ebm after habis pantang.masa kat umah mak leceh nak buat sb peti umah mak satu pintu n jarak umah mak ngn my house agak jauh so mcm leceh nak trnfer my ebm stok. Rugi kan?? Hurm.. Takpe la...insha allah cukup stok tu utk iyad. Yang penting kene keep pumping & buat ebm stock..

My boy. My bambam boy. Iyad zhariif yang tambah2 chubby skang ni.alhamdulillah. 
Moga allah permudahkan segalanya. 





9 comments:

  1. smoga iyad dpt susu bdn selama yg mungkin..caiyok2

    ReplyDelete
  2. its true..memang seronok BF kan anak.saya belum ada rezeki keje..so most of time direct feeding je baby. Tapi beli jugak pump manual sebab selalu bengkak susu. Stok ebm tak tau bila nak guna.

    ReplyDelete
  3. Bekerja lg bnyk cabaran sbnrnya tu...

    ReplyDelete
  4. me too! caiyok2 yee.

    jeles dgn freestyle itu. :D

    ReplyDelete
  5. bam bam iyad... berkat susuibu..

    ReplyDelete
  6. All the best
    Semoga dipermudahkan naa
    Its truly wonderful journey

    ReplyDelete
  7. ala comeynya iyad..
    saya pun love to bf .
    salam kenal & ziarah!

    ReplyDelete