akU =(

arinI aku jg xm..
4 da 1st time..aku ngan aJa siap awal..kol 7am dah readY..
aku jg biliK operasi xm..so should be there aT 730am..
aku g nsn syaidaH..tumpang die..hehehhe =)

donT know why..mlm Td..be4 tdo aku rase cm sunYi n sepi..
feel like miss hiM very muCh..
rase cam jauH je ngan die..uhhuuhuhuuhuh...
smlam g antO die naik bas ngan Nor ngan aja..
maybe sbb emosi kurG stabil be4 nIh..

kadang2 kite x sdr ape yg kite buat melukakan ati seseorang..
sedagkan bkn niat kite skadar utk meringankan beban..
namun kite sering alpa..tentang perasaan org yg care paasal dr kite..
kdg2..kite suke pk jauh ttg suatu bnd yg bukan ptg sgt pon..suke membesarkan bende kecik..kdg2 kite buat sume tuh hny utk tarik perhatian..tarik perhatian si dia..atau sekadar utk menguji si dia..
sdgkan si dia slalu cube utk sejuKkan ati die sendiri semate mate utk tdk keruhkan lagi keadaan wpoN ati die sndr terguris dgn ape yg kite buat..
tapi bile tjadi kat kite..bile die buat slh..n sakitkan ati kite wpon bnd tuh kecik ..kite mmg suke menuding jr pd die sepenuHnya..
sdgkan bnd tuH kite leh bincang eloK2..utk kebaikan bersama..
bUT sepatutnya kite mst saling tolak ansur n trime kelemahan die atau kelebihan die..
Bile pfkir2..renung jauh2...bYk mane die syG kite sampai die sngguP abaikan perasaan sndr semate matE utk xnK keruhkan keadaan..byK mane????
bYkkan ???

hurmmm...ape ntah yg aku melalUt niHh..
ntah laaa....saje..boring2...kukuikuikuiii..
yg pTG..uwaaaaaaaa..lambat nyEr ms berlalU..arin...eskkk....

No comments:

Post a Comment