Tag ziela

setelah sekian lame..aku mmg xupdate blog..
nak taU ape sBB aku xupdate ???
ade byk reason yg buatkan akU mls nak updatE..
Dis is da reasoN :
1) reason utamaa..aku xpaham nape la nset aku xlehh nak tranfer gamBo dr nset ke komputer..dlm nset je gambo..bile msk pc..xdOp..
mslhnyer bukan sume gambO..gambo yg latest je yg xde..huhhuu..so..mcmane laa aku nak update.gamBO xde..x menarik!!!!!!!!!!!!!!

2) aku sgT la bzzz..tapi skang ni xbz sgT..=)

3) xdE idea..kekerIngan idea..

But,,today aku nak update..sbb afTer bace blOg zila..die tag aku!!
hhahahahhaha...=)

here's go de "random facts about me" :

- akU ?? "kak na kan tunangan oRg " ..kaTE dira..(alwitzz remind me boUT dat!!!)
- aku hepi go lucky..tapi kadang2 sGT la sensitif..cembUrU (kdg2 cemburu bende yg
ntahapanpantah jeeee)...bak kate mYfiance laaa..
- dlM bahasa tRg..akU ni BOLLAH..sape yg
xphm maksudnyer..sila la tnY org tengganu especially raIHan..
- kdg2 suke sgT buat keje lastminit..
- x reti nak marah2..nak suh org buat itu,,,buat ini...nk kate ati baik,,xlah sgT!!
- suke menjaga hubungan yg baik ngan kengkawan..
- kalau nak marah kat org..slalu nyer akn nangisss!!
- kuAT menangis!!!!
- MANja!!! bak kate adik2 aku..wpOn aku ni ank 1st..tapi manje mengalahkan adik
bOngsu aku!!
- lastly..aku ni kuat merajUk..n jenis yg pyh nak lupekan ape yg org dah buat kat
aku..aku ni bkn pendendammm..tapi tuh laaa..mkn dalam!!!heehehe..luke dah
baik..tapi parut masih ade..hehehhehehhe

- yg pastinYer..aku sayang famIly,,kengkawan esp geng2 ukM
(yani,ida,eta,raiza,hkmah,jun),, geng2 yg pnh bsame ngan aku kat bukit
depu..kawan2..n opcozz atI sy ade pD my 1 and onlY..HIM..

No comments:

Post a Comment