bowLing TournamenT

mcm yang telah di war2kan be4 niH..smalam adelah tournamenT ptpl..bowling!!kat stadium..

seramai 48 oRg staff yg involved pertandingan nih.n ade 8 grup sume skalI.
aku ?opcos la wakil utK team aku, shs!!
akU, ziana, dira,yana,idham ngan MaT..
aku mmG bersemangat nak main..wpoN x la pandai sGT.
yg ptg dapaT mate..org lain sume aim nak strike..tapi geng2 akU..aim nak mate je..
at least dapaT 5 pin da OK..hhehhee..nak buat strike mmg x mamPu laa.
x bijak sgt membaling mcm suami akU..benci tol!!!!

sgt la meriah kat tempat bowling tuh..aku rase sume org bergembire pd ari tuh.
hepi sgt sbb da lame x main bowling esp after married.ni la 1st time!!!

shs main ntahapapantah jee..asyik masuk longkang jee..tapi nasib la kitorang x ambik gelaran juara loNgkang. kak oGy yang dapaT title tuh.merah padam muke kak ogY..xpe.xpe..yg penting dapat gak medaL..x macam kitorg nih..medal pon x dapat.
yg dapat hanyalaH hadiah sagU hati.hehehehhehehe...
kelakar betol kalau ingat time main TUh..sbb main baling je..xde perasaan..hehhehe..

lain kali nak g main lagi laa.best n serONOkk..sbb leh lepaskan tensen..

secara keseluruhannya..kitorang dapaT tempaT ke 6/8 ..hahahhahaha..
nombor 3 daRi belakang!!hehehehhe..

kepUtusan penuH :
juara keseluruhan : tecH,mainT,lIb (team MYhusbanD)
Naib Johan : sHca
TempaT ke-3 : sise
~ pemain L terBaik : MyhubbY tersayang =)
~ pemain P terBaik : Knani (HOA)
~ Juara lOngkang : Kak Ogy


gamBo2 mase maiN..aKN di upLoadkan semUlaa..sbb ziana Yg bsalaH..die x bawaK kamera!!

No comments:

Post a Comment