cHicken souP

aftEr sampai umah ptg td..teus msk dapur.
masak 4 myhsband n famILy..aku msk sup ayam arini..
dari smalam lg teringin nak msk..tapi sup bunjuT xde..sO..tghri td da g bali ngan sanGdiraa.


ni la ghuper sup aYamm..(bkn gambO sbnr...hehhe)
hehhe..tP yg aku buaT xde la camnI..
kalau aku msk camNi skali ngan mangkUk nihh...aku leh BUkak restoran

after tHat,,duk tgk cter spaQ..bosan gak tgK..sbb geram sgt kat melissa..cam ank derhaka lakk..wpOn Qistina bukn realmother die..tapi di yg bsrkan lisa..
geram tol aku!!!!!aku lak yg emosi lebihhhh....
pas solaT magrib..dinner ngan husband..
now die xde coz g main futsal ngan officematE..tinggal la aku duk tecongoK tgk TV..ni yg aku mabik ksmpatan duk main teneT n updatE!!!!hehehhehehe..
bukan leh duK sj aku nh..asYk bukk bLOg jee..hoBby!!!sambil layan
ctEr mcm2 aznil....sewOnok gak!!!


No comments:

Post a Comment