Jarang2 sangat berphoto ngan mak ayah

Masa raya hari tu kan, saya mmg tak sempat sangat nak bergambar ngan family.sebab sangat rushing kesana kemari.Sangat sedeh.tak sempat nak bergambar ngan adik beradik.Ralat sungguh..

Raya ke6, mycousin kahwen.So mak ayah nak datang kenduri tu.Actually, mycousin ni,aka anak bapa saudara yang sulong..Arwah dah meninggal masa saya darjah 5 kalo tak silap.Arwah meninggal kemalangan ngeri dengan sebuah lori dan meninggal ditempat kejadian.ALfatihah untuk ayah long..
ANd afetr meninggal, maklong pindah rumah maknye.So bermula dari situ, kami semua berputus hubungan.Cuma jumpe time raya je.tu pon,kadang2 jumpe, kadang2 tak..

Before ke rumah cousin, mak singgah dulu kat umah saya.Ape lagik, mmg bergambar sakan la..kikiki..Kebetulan, saya adik bradik pakai baju yang ala2 sama tema la pulak..hehehhehe....nak cover balik yang tak bergambar masa raya, so kami bergambar dihari raya ke6..Boleh la daripada takde..kan ??


3 orang adik pompuan saya..
dari kiri,syikin sedang belajar kat uitm, nurul yang bakal nurse pada 10/9/2012 ni. Nurul dapat posting di johor.Suka sangat la die.Sebab abg2 die ade kat sana..bakal org johor la ni..


masing-masing bergedik..Ayah je maintain..kikiki
oh..besarnye tangan saya..Saya tak salah..efect lens..baba iqy gune widelens..heehe


Kami 1 Family

Oh Mymom !



I love you,son !

## Best jugak kan sekali skaler dapat bergambar ngan mak ayah.
tambah lak mymom ni mmg susah sket nak bergambar.Ayah xde mslh,ayah sporting je..

## parent korang macamane? SUke gambar tak ?my mil mmg suke bergambar..


1 comment:

  1. sweet jer gambar pics family Naa..Kak G pon jarang bgambar dgn family..:-)

    ReplyDelete