Rifqy is 3 today !

Selamat Hari Lahir untuk dear Irfan Rifqy

15 Januari 2012
Genap rifqy berumur 3tahun
Rasa macam sekejap je masa berlalu.tup tup dah 3years. Ramai yang duk anggap rifqy ni 4years.Mungkin sebab die tinggi. Hakikatnya budak ni takde la besar mana pon. Badan xde la gemuk sangat. Makan pon susahh.Macamana nak gemuk..


Alhamdulillah, Mama bahagia membesarkan kamu dari dalam tummy mama lagik sampai sekarang. Rifqy yang sekarang memang sangat2 banyak mulut. Duk tanya itu ini.Macam2 hal. Tapi manja sangatt ! Tak tahann mama........Manja melebeh-lebeh.Orang kata nk dapat adik, 
si abang yang akan jadi manja terlebey..Huhuhuuu....

Hepi Besday Abang Rifqy
Mama, Baba and adik sangat sayangkan abang rifqy tauu....

Abang iqy nak adiah aperrrr ??
Bila me tanya hadiah ape,,die senyum je...........

*** Nak bagi ape la agaknya ? Dalam fikiran duk pikir nak beli buai / Khemah
Yang lain xde ideaaa...........adiah ape ekkk?? ade idea takk ??

6 comments:

  1. Pistol hehehe.. happy birthday Iqy boy yang hensem

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir buat Rifqy..
    moga sentiada dalam keadaan sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)
    khemah.. menarik gak.. boleh join sekali.. ;)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir Rizqy. Cepatnya masa berlalu..

    ReplyDelete
  4. baru 3 tahun eh iQy.. mcm 4 tahun..ye la..

    happy belated besday cayang!

    ReplyDelete
  5. Alahai IQy dah besar.. Cair tengok dia senyumm> Luruh hati. Hehe

    ReplyDelete