TAITA..makan RM15

haii,,nak nulis lagi...suker nyerr..
entah laa..hari ni rase cam hepy jer,,
padahal,,byk bende kne wat,,ish,,ish...ari ni aku mmg tak berjaya lagi nak menjadi seorang yang pendiam,,
bising jugak,,biler nak berubah nihh,,
si nurul asyk perli aku jer,,siap jeling2 lagi biler aku menyuarakan hasrat ati nak jadi pendiam,,
dier mmg suker perlekehkan niat aku,,x pee,,,,,,,,,
ari ni tak g mkn pon lagi,,
lunch pon tak lagih,,,lapo gak nihhh,,
ehh luper lakk...mlm tadi makan RM15 kat TAITA Restorann...
wowww.....tu yang tak leh mkn tghari nihh,,ishh,,ishh,,,sian aku,,,
tapi lapo,,,,,,ah pedulik ah,,aku nak mkn gak...makan tu ptg,,,,,
tapi yg pastinyer puas ati giler mkn jkat TAITA mlm td,,best giler,,
yang paling kesian ialah,,farida ngan shima,,sian dierr..order bukan main lg,,sizzling..dapatnyerr sizzling ala2 mee bandunggg,,,,,,kah kah kahhhhhhhhhh
siap order balik nasi goreng,,ishh,,ishhhhhhaku jugak yang best,,
RM15 4 :
* nasi grg ikan masin pedas
* tomyam pds
* telor mate
* air manggo
* keropok 2 ringgit
banyak giler aku mkn,,,yang tak puas ati ,,,byk nyamukkkkkkkkkkkkkkkk..
tensen weiiiiiii..
ok laa,,nak chat ngan kak na jap,,pdhal dier kat lkibrary jerr,,haaaaa
chowwww

No comments:

Post a Comment