CUTI-CUTI MALAYSIA...

emm...hari penat sedunia..
ari ni rase cam gembire sgt,,sbb segala hajat aku tercapai..
maner tak nyerr,,smalam baru balik dr kuantan,,bestttt
g ngan housemate,,aku,,nor,,ina ngan rini..kitorang g khamis ptg..
kitorang mengeskot kak linda,,penaja penginapan di Cheneh Recreation Resor.....
Husband dier ader kat situ,,
on da way,,ujan renyai..pastu banyak la kete kat jalan raye..
kalau la aku tahu byk kete,,baik g ngan heli,senang ..skejap jer..tapi,,lupe lakkk..ader org pnjam la heli,,tak pulang2 lagi..ishhh..ishhh.
sebok gler jalan,,kitorang kat belakang skali..berderet deret,,kalu ader kete kat blakang,,mst kitorang dipotong..saje,bagi peluang.diorang nak g mekah balik ari kot!!tu yang laju semacam,,
yang penting selamat..

7.30 mlm
baru sampai cheneh..ngantok beb!!nasib ader lagu best dalam kete,,penat burn dr komp ina..
malam ni ader BBQ!!!! yes!!!!!banyaknyerr makanan..
sampai x hbs..ayam tak dang nak mkn pon,,bwk msk bilik,,mkn kat blik,,,
pagi esok bgn awal...
aku kene mrh,,,,rini kate bising di pg hari,,,biase la tuhhhhhhhhh,,nak kejut sume org!!!hahhahaaa...nak g GIANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
breakfat,,,,best gileerrrr..mknn kat cheneh ni mmg besttt (DATANG LA KE CRR CHENEH)...
yang paling best....
(aku) : kak linda,berapa nak bayar nih,,nak byr kat sape..RM15 kan untuk mlm td?
(klinda) : kak linda kene tny abg,,abg,,budak ni tanyer nak byr RM15 ekk?yang pg macamaner?
kire skali ngan mlm td ker ?
(husband klinda) : x pyh laa.....settle blakerr
(aku) : betul ker ni??
(kak linda) : betol laa
ya ALLAH,,mase ni rase hepy sgt!!!!heheee..maner taknyerr sume freee,,mmg baik ahh abg hafiz kak linda.....semoge dimurahkan rezekii...
senyum spjg mase..mmg rugi la sape yg tak ikut!!mmg rugi glerrr....

No comments:

Post a Comment