aKU dLM mOOD raya.. =)


dLm mase x sampai 1 week..kite sume akn braya,,
emmm..besTnyerr.. nak rayaaa..x sabar lak nak raya.
tapi byk bnd yg nak kne settle be4 raya nih..biase laaa kan..

daH 2 mlm aku ngan nor kuar carik baJU raya..n at last..nor dah jumpe baju raya die.aku je yang belom jumpe lagIh..sedey nyerr..xde bajU raya laa aku jwbnyerr..
xpe xpe..mlM ni nak usaha lagIh..tapi bukan noR yg temankan..mYboo puLok yg temankan..
hehehe..insYaallah jumpe la kOt..

seMpena bulan baiK niee..aku nak wish somethIng tp all mY beloved :

For may parent..ankmu ini minta maaf byk2 seandainya ade terkasar bahasa atau ade perkara yang menyakitkan ati mak ayah selama nie..soRy jugak to my beloved adik2, all my relatives..esp tok,alang,cekde,mokteh, sue,andok, cik ani,pok..sayang sGt kat korang sumee..

Kepada tunang tersayang..maaf seandainya sepanjang nana mengenalimu..terlalu byk bnd yg dah nana buat yang mungkin menyakitkan ati atau mengguris ati.Ketahuilah.. nana amat mneyayangimu..heheehe

Kepada mY bestfren ever..azmar..sory alOt..wpon mungkin mu dah benci sgt kat ku skang nIh..aku still nak mintak maaf byk2..sory aloT..

warga bUkit depU..or exbukit depu..bermula dari khalbi,rini, ina,zila,shima,ana,pah,diana,dd n yang skang..penghuni skang,,nor,rean,aja n kakcik..
sOry byk2 andai sepanjang duk ngan korang sy byk sakitkan ati or trase ngan korang sume

aLl my belOved fren aT opisss..especially my team..sHs teammm..
syG korang sumeee =)
xLupe jugakk kpd sume Opismate n ex opismate..
sory alOt....

Selamat ari raya aidIlfiTrii..maaf zahIr batin


No comments:

Post a Comment