cTer semalam

smalam aku Duk kat bilik operasi xm seharian..
seharian aku kaT sane..nak termuntah pon ader..
taPi akU spend ms akU ngan tanda all exam paper..akhiRnya aku berjaya menghabiskann segala sia2 keje akU yg sememangnya wajIb buat..

tGH duk bz duk menada..ade la pulak si hasrol ni duk Ym..
aJak buke kat nr cafE..ajak minuM air nyor..
mule2 tuh..rase cam mls nak ikut..sbb bobO pon xde..x menarik laa!!
tapi..disebabkan kesian kat si ngek itu..akU pon ikUt je laa..
terpakse laa,,si suami ngan isteri dtg umah ambik aku..mcm anak raja laaa..
dtg ambik n anto dengan slamat nyerr..

pas Mkn..aku balik umah..on da way balik umha..aku nk ambiik duit dulu. nak byr utang sue n utang kuih raya..
jahat nyer si hasrol ini..die sngaja jee g masuk giant utk ambik duit..dengan alasan kononnyerr mls nk g bando sbb jam!!!
pdahal aku ni sgt la nak balik umah awal..sbb agenda ari slasa mlm mmg menarik kat tv..cter kUmilikmU, kisah kaisara,kasih iftitah ngan cter Dendammmm..
huh!!!!!penat aku membebel kat die..tapi die buat boDoHh...geram betoi laaa..

But..one thiNg laaa..aku nk cter keakraban hasrol ngan bObO..
dorang nI mmg laa sgT rapat..si hasrol ni wpon beristeri..slalu sgt ajk si bobO ni kuar mkn laa..kuar mlm laa.lepak la..itu laa.ini laaa..
mcm2 laaa..kesimpUlannyer..bile mybobo msg je nk kuar mlm..aku dah leh agk..mstI die nak kuar ngan hasrol..
betapa akrabnyer dorang...
on da way nak lik umah..ade la satu lagu..lagu ape ntahhh..
hasrol akte tuh lagu die ngan bob..die ngan bobo suke lagu tuhh..
siap..bobo kol dier lagihh..ms lagu tuhh ade kat radio ari tuhhhh...
hurmm..tekejut aku dgr cter hasrol..
aku ingatkan..org pompuan jee biasenyerr buat gitu..Contohnyerr..aKU laaa..hahahaa

aPe pOn..sue n hasrOl reaLLy gudfren..
hasroL mmG selalU bg nasihat Yg bergUne..wpon kdg2 bongekk..


No comments:

Post a Comment