im warDEd..

wahh..terlalu lame rasenyer aku tidak menupdate kan blog ku ini..

emmm..sesingguhnya..be4 nih aku xde mooD..

huuhuuhuhuu..

ni la wajaH ku semasa kne warded dI hospiTl sultanah Nurzahirahh..rase cam xpercaya diriku ini berada di wad!!!wat happened???????




emm..aku redha ats sume ketentuan ALLAH.aku xsangka..sungguh x sangka..
kegembiraan yg terpancar kat wajah aku ngan suami..hnyalah sekejaP je..
kami sgT gembire dan bersyukur ms kitorg tahU yg kitorang bakal menjadi mama dan baba.
xtahu nak gambarkan macamana perasaan ms tuh..amat bersyukur..
tapi..xsangka..sume ketentuan ALLAH..
stat ari jumaat..aku bleeding..tapi x serius sGT..
tapi aku ckp takot.bimbang takot ape2 yg x elok terjadi..
sedeh je ,,tiap2 mlm mst rase sdh..
hari berikutnyaaa..bleeding ok..aku bersyukur..mungkin rzki masih adaa.

aku da lupe..ari ape ntahh..bleeding lagi..
tapi kali nih..teruk..aku redha je dgn ape yg berlaku..
suami xpts asa bg smangaT..cakap xde ape2 yg akn blaku..wpon akutahu..jauh disudut ati die..myhusband sgt kecewa..
die cube berlagak slamber..wpon..kdg2..aku perasan..kuar air jernih dr mate die..
dan aku tahu..die mmg sdHh...

aku g klinIK..kompomkan sal keadaan aku dan doktor mengesahkan kandungan aku gUGUR!!
sdhnyer..mmG sdH..tapi aku akur..aku redhaaa..

ptg tuh jugakk,,aku kne warded!!uwaaaaaaaa..1st time kat hospital!!!!!
bile kat wad..aku makin kuaT..kurg rase sedeh..sbb aku kirenye beruntung..ade lagih insan yg lebeh malang dr akU..aku redha ats sume niH..mungkin ade hikmah disebaliK sume..
mmg aku xkn lupe spjg duk sinI..kne check!!!!
wahh..mcm checK org yg nak bersalIn..check jalan!!
baru aku tahU..betapa sshnyer nak melahirkan seorang anK..huhuuhu..betapa bsrnya pengorbanan seorang ibU nak melahirkan babY..hhuhuhuhu..

aku ditahan diwaD sehari semalam je..
ptg keesokannya..aku dibenarkan pulang..n dapaT mc 9hari sampai la 15hb..
on 17hb..akU msK keje..wahhhhh..its MY besdaY!!!!hehehhehe


da boring2 duk umahh..
husband bwK kuar g jalan2..g tgK pantai aiRpORT yg da bYK beruBahh.. =)






spJg duk umah nIh..akU duk brmain ngan Budk2 laa.especialLY ari cUTi..
sbb sume oRG g skolahh..
yg duk teman..tgharii..biase si khalIlahh..si comel khalIlahh..
abg kaTE..khalilah niH..besTfren aKU..ade ke patut..mentang2 la aku duk kaT umah..sO..bkawan ngan bdK kecIk je laaa..
xpe.xpe....aku leh teman mY mother in laW..hehhexlah die bored duk sorang2..hehe




No comments:

Post a Comment