taG faridaa

ni buaT farida..wPOn da lambaT,,aku stIll buat taG ko nihhh..hehhehe


4 pekerjaan yang telah aku lakukan dalam hidup:

1. emm..1st keje mase kat johor.mase tunggu result nak msuk U..after matrix..sgt la keje kilang!!tapi sgt la menarik!!!!!sewonOkkkk....

2. 2nd keje n until now..aku kat kolej ptpl..keje mengaJO ank org..hehhehhe

4 tempat aku telah pergi dalam seminggu ini:

1. g kejee..balik kejee..bosan gakkk!!
2. g minum ngan sue ngan serOL mlm td..kaT NRcafe..minum air nyorr..
3. giant!!beli barang2 keperluan diri..aCtually mlss..tapi kne gak gagahkan dr g sane
4. g bankkkkk..hehhehhehehe


4 makanan kegemaran aku:

1. buat mase nih..aku sgt suke makan buah limauu..esp limau raye cine..hehhehe..
sampai sekOtak aku beLI..balik keje..nak g keje..pagi..malam..duk makan limau..
dan arini..sgt la aku bawak limau dTG keje =)
2. nasi dgn lauk yg pedassss
3. suke makan jerUK ngan air jeruk skali..hehehhehe..tabiaT yg kurang enakk!!!haha
4. spageti..wahhhhhhhhh..ifahh..buat la spageti utk sayerr..=)

4 tempat yang sepatutnya aku berada sekarang:

1. kat opis laaaa..tapi duk bermalasan kat opisss..
2. emm..carik kasuk kat kedai kasuT..x de seliparr..huhuhuhuhh
3. kaT bilik solaT................sbb aku x solat zohor lagiHhh..hehehehhehe
4. ??????? ntahh laaaa..ape lagih ekkk..

So the other 4 person I want to tagged are...
..................
..................
..................
..................
(sape yg nak buat tag nih..buat laaaaa)


nak masukkan gamBo yg xde kene mengenaaa ngan tag
nih.xsalahkann ??..hehhehhee



No comments:

Post a Comment