astro OH astro

aku ade cter yg agak menarik hari ni.cter sal mlm td..
da lame sgt myuhusband nak psg astro kat umah mak die..so last2..aku setuju je.
aku pon mmg suke sgt tgk tv.ok la kan..berbaloi laa..

kitorg plan nk gune je astro umah serol.sbb die x gune..so kire nyer nak pasg sendiri laa..
aku pon konfius ..sejak bile laa..my husband ngan sero ni berkecimpung dlm bidang pemasangan astro niHhh..ntah la..adakah be4 aku kawen dgn die..die ade buat partime pasg astro ???
atau adakah sero ade syrkt astro ??tuan punyer astro ??
ntah laa..sume org x tahu..
emm..dah dorang kate nk pasang sendiri..aku terime jeee...hahahhaha..
kelakar..mmg kelakar...

mulenye dorang rancang nk buat 3 org..termasuk sero ngan zarul..aku mcm yakin sket laa sbb ade zarulo.but zarul xleh dtg..emm..aku mmg xyakin ngan suami aku ngan sero nI..bukan pakar sgT dlm bidang nihh...hehhehe

xnk pJG cter..kite tgK ape yg mereka lakukannnnn..




ni merupakan kenDEraan barU syarikaT astro..syrkt contruction astRO..
sgt kenderaan yg berkaliber + boleh diguna pakai utk ape2 tujuan laIN...





ni adalah usaha keras yg dilakukan oleh slh seorg pemegang syer syrkt ini..encik hasrol..encik boB pemegang syer jugak..hny memerhaTI..
serol : " serol..mu try buaT dulu..mesTI boleh punyerrr..kompommmm...
bob : ok.ok..dunt worrY..ala..setakat pasang nii..sng jerrrrrrr





serol : em..biar aku pulak yg try pulOK..ishh..sng je nIHh..cume kne sabO..
bob : ye ahh..x sabO aku nk tgk bola malam nIHh..tdO lewat ah mlm nIhh =)
serol : ah..mst buleh punyerr..kite kn bijoixxx!!!




akHIrnyaaaaa...
ape dah jadik niHhhh..
akhirnya..gulung balIK wayarr..percubaan x menjadI..hehhehehhe..
siap patah bende alah ape ntahh kat piring tuHH..
hasil kerjaa serol ngan bob!!hurmmm..sabO jeee laaaa..




serol yg da give uP..hahhahha..akhirnyaaa.kihkihh..
penat aku ngan sue duK ketawaa..kan sue??
tapi..yg boleh dipujI..dorang ni mmg bersunggUH-sungguH mencUbee..
yg besTnyerr..siap nak buaT lagi pTG..
hahhaha..kite tgK pulakkk ptg ni mcmanee..
kalI ni ade yg berkaliber laGI akn dtG..
dorg punyer bos besaR,,smalam x dtg..sbb ade haL..
ptg ni..encIK zarul datang...jadi @ x ??waIT n seeee!!!!

No comments:

Post a Comment