husbanD wife day's OuT

cter yg ntahpapantah mLM td..

aku kuar g maidin ngan husbanD.beli barang2 umah yg mak pesan..aku yg beria sgt nak kuar..kengkonon nak g jalan2 n cuci mate..tgk brg2..tgk baju2..hehhe

ape la sgt yg ade kat maidiN tuh...taPi aku ttp nak KUar...
so dlm kol 815mlm kitorg pOn kuar laaa..
dgn xcitEDnyerr kitorg masuk kaT tmpat parking!!
wahh!!yg paling menarik..mlm ni parking kat maidin x penUHhh..biasenyerr amat la penUHhh...dsbbbkan byk sGt org mengunjuNg ke maidiN..menyebabkan husband aku mmg xmo masuK maidIn..tapi kali nih..die ikut jugak kate wife dieee..naK sgT g maidinn..
alhamdulillahh..rezeki kamI..sgT laa x ramai Pon org..pelikk gak sbenarNyaa..????

shOpping2 kat maidin..penat2 pusing..
kitorg g lepak laK kat zie's corner..
minum air...xsampai 10 minit kat siTu...tabiat burUKnyerr sudaH mula menjelmaaaa..
dengan muke yg sememeHhhh..mate layU n KUyuu....
abg duk tny..nape honey ?????ngantUk keee ???
die senYummm jeee..

dgn besTnyer akU kate.." kalu kite x mai sini..mst sapa doh kat umah kann ?"
padahal tD aku yg beria-ia nak g minummm..hahahha..

ni la tabiat aku..bile mlm jee..aku mmg mls sgT kalau nak kuo..
kalu ngan sue n serol..da byK kali akU mengcancelkan diri disaaT akhirr..
tibe je mLm..kol 8mlmm..tibe2 rase mls nak Kuoo..hehehhehehhehe..
xtahu napeeee..
adakah akU x suke kUo ????
sgT la TIDAKKKK ???
aku mmg sukeeee...taPI..maTE ni x dapat nak meniPU..bile menganTUkkk..
mate da la kecIK..bile ngantukk..sgT la nampakkk?????hehhehhehehehe

ape pOnnnn..akU mmg suke jalan2 sbenarnYaaaa..
nak g jalan2 lagIhhhh...hehehehehhehh

No comments:

Post a Comment