aT da lagoon

arini kitorang ade akt ngan all shs student kaT lagoon kat Kuala ibai.. ade xploree race..arini sume org pakai santai2.. sO..aku pakai sempoi je laa.pakaian sukan. cuaca pagi ni mcm sgt x elok.mendung jee..aku da agK..msTi akn ujan.. n da seronok main2..aku jg checkpoInt ngan studenT.. ujan turun dgn lebatnye..pd mulanya rase cm x nak main.. tp bile tgk dorag berlari dgn riang nye dalam ujan..aku pon redah gakk..+ main ujan!! seroNokk..makin lame ujan makin lebaat.n opcozz aku punye baju ngan suar basaH kuyup!!! wahhhhhhh..cammne nak balIk opis nih..da la umah jaUh..org lain sume umah dkT2 jee..

lasT2..da hbs akT..aku g salin baju umah dira..
pakai la bajU dira..n surprised!!!aku pakai jubahhhhh..hahahhahahha..
cam xcayer je..hahhahahahhah.. kesimpulnyye..pasni nak beli baju jubah lakk..snG..nak pakai!!sewonOkk!!!

gambO ngan idhamm.bukan snG nak gambo ngan die payah bebenO..
ni pon sbb die dmm n xlaraT..so no chOice!!

dalam ujan pon semangaT!!baguss..bagusss!!

kami..shs YG spoRting n bagus!! luv u all!!!mmuahhhhSssss

ini la rupe ku..wajahku dengan pakaian jubah.. hahahahhaha =)
me+ zz..seronokk gamboo ngan zz..


nak menyelit skeT..nak tunjukkan kebun bunga ku..
yang bertamabh satu lagi poKOk..chanteq kann ??



No comments:

Post a Comment