weekend aCtivities

weekend nih..aktviti mmg fuLL..hari bersama familY..hehe bersama ngan family abg..kakda n family,kakna n familY n abg man sekeluarga.. tambah ngan ghah ngan adikwan. kitorg g 3 kete , 1 van..ramai kan ???hehehe..ank2 buah ramai..biase laaa =)
pg jumaat kitorg rancang nak g taman pertanian sekayu..n aku ditugaskan utk membuaT spagetti..ape lagIHh..seawal pagi..aku da mule masak..
dalam kol 10lebih baru bertolak g sane..mmg lambat.biase lka..da g ramai2..gni la jdnyer.. hehhe..sampai kat sane..mule2 ujan lebat..n then ok laa.


ni la keadaan di taman pertanian sekaYu. keadaan hujan renyai yg kemudian jd lebaT..heheheh xcited nak main ujannnnnnnn!!!

org sgt la ramai kat sane..budak2 sume xcited nak g mandi kat kolam tema..aku pon teruja.. sampai je..kitorg mkn dulU..mkn2 ape yg ade.. sandwich,spageti,.ha..ade yg interesting..ketupat periuk kera!! hahahahha..ketupat yg diletakkan dlm periuk keraa..sGt menarik.. rugi lak x ambik gambO..tapi..aku x mkn pon..aku ni bukan suke sgt ngan ketupat nih..so,xmkn laa.nampak cam sgt besT!!!mcm2 gaya kan ?periuk kera yg kat dlm utan pon leh digunakan sbg bahan mknan..kreatif kan khalifah ALLAH ni kan ??hehehhe da settle sume br la g main air..kat kolam temaa..

mule2 duk tgk je budak2 main air..lasT2 ngan aku sklai joIn..dalam kolam yg mmg dikahskan utk kanak2..hehhe..kolam sbelah utk org dewasa sgt dpenuhi dgn budak2 lelaki..
nak g mandi kat sane..malu lak rase..
n yg sewonOk..aku mandi dalam ujan lebat..da lame sgt nak main ujan..akhirnyaaa.. tercapai laaa impian!!



kitorg balik dalam kol 4oopm..da petang.. dalam kete..sume org tdo..sian kat abg drive sengsorang.. aku,ghah ngan adikwan tdO dgn lenanyer sampai la kat umah..sampai umah..sambung tdo lagihh..kejut2 je..da pukUL 755pm..terus g mandi n solaT!! sewonOk dapaT tdoo..hehehehe

tetibe..muncUL pulak impian nak g main bowling!! hehehehe..dalam kol 9..aku,husband ,ghah ngan adik wan g lak main bowling!! hehehhe..sewonOk lagihh..akt yg sGt menarik. sampai kat stadium..terus leh main..bukn xde oRg..tp sbb da ade 2 lane kan ?? so..xde la kne tunggu lama2 sgt!! wpon adikwan demam..tapi maintain jd juaraa!!utk game ke2..husband juara game pertama!! aku ngan ghah ?? biase laaa..ke belakang laaaa!!!hahahahahhahah.... =) apepon..yg ptg hati seronok =)

me ngan suami =)
seronOk..habiskan mase ngan suami


tgk!! muke budak demam..muke x bermaya
wpOn dmm..still jadiK juaraaa

gambo pemain..yg kengkonOn hebat!!
lenkali dtg lagi ekk ??
nih laa keputusan akhiR..hehehe
utk game ke2..
game pertama..lupe nak ambIk result!!

No comments:

Post a Comment