Lucky Bloggers goes to..............

 OK.

Tak Nak cakap Panjang.
JOM TENGOK sapakah insan yang BERTUAH..

AWaRD FROm MamaRifqy bagi menghargai kalian-kalian sume

Sapee yang keneeeee tuhhhh ???????




Tahniah KORANG SUME !
Minta Emel Maklumat diri anda kat me tau..
Tak mo emel..msg kat FB pon ok !
kalau nak emel..emel kat mama_rifqy@yahoo.com




Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

Hebat betul Penangan 3Layer Tea !!

 Dulu kan me pernah buat entry pasal 3layer Tea. MamaRifqy ni memang peminat tegar 3layer Tea.
Sanagt2 tegar..Now..kat opis everyday..mmg akan beli 3layer Tea..camno la nak diet..Time bizi.time tensen..memang 3layer tea adalah pengubat jiwa lara..hahahahahaa

Ok.berbalik pada tajuk..me tak sangka lak..me check la referral 4my Blog kan??
paling tunggu adalah hasil dari Search kat google..Check punye check.upenyee dari entry 3layer Tea.
Rupenye ade gak berminat sal 3layer tea ni..hehehhehehehheheeeee

 Seramai 28 orang yang google pasal 3layer tea nih..

See..Blog MamaRifqy..hehehhehehhehehe..

Korang pernah rasaaaa?? kalau belom..JOM TRY.
Pada yang duk Tengganu..SErang la REstoran Cili padi kat kuala trg tuhh..
Memang mabeles gileeeeee !!



Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

Aisyah dah kuar hospital..alhamdulillah..and Kamu2 yang baikHATI..saya ade sesuatuuu untuk andaa!

 Alhamdulillah..Budak secomel AIshah..
yang kene warded hampir sebulan akibat jangkitan Bakteria..telah keluar dari wad.
Ya ALLAH..syukur alhamdulillah..Me cukup2 suke..Cukup2 berterima kasih pada ALLAH.
Pada yang sentiasa mendoakan kesejahteraan aisyah..

Wajah AIshah yang girang..yang gembiraa..sungguh Comel kamoooo !!

Dan berita baik untuk kamu2..kawan2 Mamarifqy yang baikhati mendoakan Aishah..
me ucapkan ribuan terima kasih.
Pada yang membaca kisah Aishah..dan Mengomen dalam setiap entry Kisah AIshah kat blog Mamarifqy ni, Me ade  sesuatu untuk andaaa..ANda2 yang baikhatii..Mungkin ramai lagi yang baik2 diluar sana..yang bace kisah aishah tapi tak sempat nak tinggalkan komen..Me tak leh nak jejaki andaaa..hehe..so me hanya leh ucapkan ribuan terima kasih pada anda semua.Berkat doa sume orang..

DAN pada yang tinggalkan komen pada entri




Ade sesuatuu dari Terengganu..FM!!

(Sape yang komen banyak Kali..so nama mereka ade banyak laaa..hehehhehe..maybe kebarangkalian nak kene tuh tinggi la kan? tapi me tak Janji..heheh..sebab ENCIK RANDOM yang tentukan )

CALON-CALON nya ialah :

[-suziey-] (2) [-suziey-] (3) [-suziey-] (4)
Nureen (21)
Gieyana (29)
Sari  (30)
 ADEEYA (32)


 JOM TENGOK FM ituuuuuu !!

Ade 5 ekor kesemuanyaaa..ME nak seekor ! so ade 4 balance !!
Kite tengok nanti sapa yang bertuah..

Tunggu entry AUTOPUBLISH pukoi 2.00 pm nanti  !!!




Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

Teringin sangat2 ..... ...... !!

Teringin bangat nak makan...DURIAN !!
Seyes..mmg sangat2 teringin !


 Bestnyeeee..kalau dapat makann...

**korang suke durian tak??
Rugi kan sape2 yang tak suke durian ??????




Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!