FARIDA...BYEE

(FARIDA(SBELAH KANAN),,NGAN KAK ANI..kak ani,,jgn sedih ekk,,na ader,,)

ari ni ari yang paling sedih sgt,,,sgat sedihh..
malam tadi kuar ngan nor ngan farida..farida nak brenti ari nih,,24 hours notis!!!
uwaaa..sgt la sedih,,
aku tak tahu la,,balik je umah pas kuar ngan farida,,rase lonely ,,rase sedih giler..
tak tahu nak aper dah,nak bace note, nak tgk tv pon tak dok mud,,asyik pk sal org nak brenti jer.pasni tak der dah yang datang umah sewa kitorang yang nak mkn nasi.nak berbuka sesame..
sedih sgt,,satu kehilangan laa..
sbb aku baik gak ngan dier,,walaupon dier tak nak kwn ngan aku,,asyk kawan ngan kak ani,tapi aku still kawan ngan die..hehee..

farida...
namer yang baik,,sebaik orgnyerr..
iklas,,spjg kawan ngan ko,,aku suke sgt!!dalam sekelip mate aku leh baik ngan ko.
mmg aku terase sgt ko nak blah..walaupon berat hati,,tapi,,ko pergi jugakk..
mungkin ni yang terbaik untuk diri mu n karier mu,,
ape2 pon,,gudluk,,
jgn lupe aku...ingat ekkk..mlm tadi aku teman ko ngan nor g cuci kete,,minum teh tarik,,makan keropok free,,ader kucing gomo,,
sedihnyerr rase..mmg sedih..
mesti ko akan ingat aku sokmo,,sbb aku yang paling best n paling baik..master G...
ok laa...gud lukk....
sayang sokmo..byeee

3 comments:

  1. buat farida....
    ape yg na ckp mmg betul..
    tp kene tahu satu perkara: "ORG YG BAIK, BERHAK MENDAPAT YG LEBIH BAIK"
    Bye2....c u at KB mALL.

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. sesunggohnye akku sgt la rase terharu dan rase appreciated sgt! akku pon best dapat geng ngan korang. ronggeng2.. makan2 same2.. gelak kuat2 ramai2.. huhuh.. syok giler weiihhh! akku pon sedey nak tinggal korang.. tapi ala.. akku kat mesia lagik.. bebile leh jumpe! for naa, thanks for the post. tribute to akku.. heehhe...

    ReplyDelete
  3. k.ju pun berkongsi kesedihan jugak la kerana bakal kehilangan another gud staff kat PTPL ni...yelah, one and only tutor BI kan...terkenang saat2 mula kenal dia masa interview kat Shah Alam..pastu, kemesraan tu bersambung bila kat Trg...yg ingat sangat, feveret dia ikan keli kat warung BAwah Pongkak tu..hari2 lunch ngan dia, mesti lauk tu la dia ambik...pastu, time beli kereta lak, k.ju dapat kereta 31 July, dia lak dapat 1/8...dekat2 tu..anyway, k.ju pasti ade rezeki lebih baik menanti dia di sana (Kpli KE, iM**** DLL LA)...k.ju doakan all the best to farida..! I AM GOING TO MISS U EVERYTIME, EVERY SECOND!!

    ReplyDelete