SeMalam yg InDahh....

di pagi harii,,
(di saat akhir bersama farida)

semalam janji ngan farida nak kuar mlm,,tapi tak jadi.bukan tak nak kuar,tapi konon2nyer banyak keje la nak buat..cios..pure2 baik la tuhh..
Pas smyang mghrib,,aku dgn bersemangatnyer bukak la komp.konon nak wat soalan..laptot aku tu pulak jenis yg lembab gler nak tunggu leh gune tu,,aku pon baring2,,tup2 tertido sapa kol 9..
hahaha..haaa...bagun tgk tv...

10.00 pm
kuar ngan nor n rini nak g bank.masukkan duit utk adik aku..sangat la pakai baju tdo jekkkkk....
pastu terpk pulak,,best gak g lepak umah farida..habiskan sisa-sisa akhir kat umah dier..
dengan slambernyerr g la umah dier..
punyer la penat bagi salam, sampaikan rase nak panjat pagar umah dier..dier kate makcik maner yg datang mlm2 bute umah dier!!!!!!!....ishh..ishhhh...

langkah kanan rupenyerrr,,farida masak nasi goreng sardin..huhhh..pehhhh...
buat air nescafe o peng..besttt...melantak la ngn nor n rini dengan tak malunyerrr...
berbual2,,bincang sal ms dpan,,yang paling best..part ngumpat2..buat ketupat sampai berbakul2..mmg kenyang ahh,,g buat dose umah farida..tak baik sungguh....
lebih kurang kol 11.55pm aku balik laaa...
sedih lakkk..sedih lagik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malam ni ader agenda yang paling best ngan faridaa ngan nor....yessssss!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. eeeeeeeeeeeeee, tak malu nangis erk.aku pn sdih gak, takderlah geng kelate pas ni.weeeeeeeeeeesedih dan sadisnya.,...

    ReplyDelete