Alhamdulillah..Introducing New Baby...


Alhamdulillah...

Syukurr............Kehadrat ilahi....ALhamdulillah seandainya saya pregnant. Namun, apkan daya, masih belum rezeki saya walaupon saya dah delay period hampir 3 weeks..Jangan terkejut ye kawan2, daku ni mmg dah biase lewat2 macam ni..daripada sebelum before kawen lagi, mmg tak stabil..huhuhuuuhuu..Bile dah delay ni, selalu je hati ini mengharapkan sesuatu yang POSITIF. Takpe, anggap je yang xde rezeki lagik.
Anggap je tuhan nak bagi saya manja2 lagik ngan rifqy sayang...

Ok la..berbalik pada tajuk entry, skarang saya nak introduce kelahiran new baby..


baby comel ni adalah buah hati opismate daku...Sya..
Nama baby ni Sharifah rania Yasmin..rasenya skang usia die dah sebulan lebih..
Sya masih lagi dalam maternity leave..Sya, selamat menjadi umie..Selamat mengepam susu 



yang ni baby bil..baby khayyisa..Skang dah sebulan lebih jugak..
Khayyisa ni tak banyak ragam sangat..baik budaknya...


Yang ni latest....Fresh from oven..Baru lahir smalam...
Anak ke3 myauntie alang..Syok sbb dapat baby boy.Alang dah lama mengimpikan baby boy sbb yang 1st ngan anak 2nd adalah girl...hoho...Dengar cerita, alang dah nak tutup kilang ye...kikikikikiii...
Tak tau lagik ape nama hero alang ni...weekend ni insyaALLAH akan melawat la baby ensem ni..


### Bile tengok baby, makin teruja nak baby...huhuhu...
Korang, jom tadah tangan doakan supaya saya pregnant...kikkikii...AMIN AMIN AMIN



5 comments:

  1. insya-Allah, moga ada rezki naa n hubby n iqy nnt ;)

    ReplyDelete
  2. aiyooo..tgk tajuk dah suspen..haha..anyway Tahniah..

    ReplyDelete
  3. comel baby2 dalam n3 nie...
    sabar naa..jue pun dulu pun mcm tue..period sama dengan naa..nak datang ikut suka....insayallah kalau ada rezeki tak kemana...ada hikmah di sebalik sesuatu kejadian...amin

    ReplyDelete
  4. best bau baby newborn...wangiiiiiii mmg semulajadi

    ReplyDelete
  5. bestnyer tgk bb..comey2 jer..:-)

    ReplyDelete