aku dan keje

Bermula dari ari 1st aku msk opis..sampai la skang..aku tersangaT la bz..documentation+documentation ++++++
Rase mcm da xlarat da nak settlekan sume ni.Tapi,,dek kerana tugas,terpakse la kugagahi jua.
Dari pagi..duk dalam boardrum sampai la petang.sampai aku xsempat nak sembang2 ngan ank buah kesayangan..nak lepak2 kat tempat aku..i mean kat meja aku.sampai meja aku da xnampak rupe meja daa..appe daaa..Kcikkkk..Tulun la sY kemaskan mejaa..harharharr..
rm
Borang2 registration bertimbun ats meja.xsempat nak check..sory ye kanak2..xsempat lagi nak sign or buat ape2 ngan borang tu..hehehehe..
Walau mcmane bz pon..i'll make myself free during luch hour..15minit to doing MYpersonal Job..hehhehe..Buat bekalan susu uTk mybb..pump with my speCtra 3 electric Brestpump..
Biase dalam 12.30 and 5pm..aku akn melarikan diri ke surau jap..hikhikHiikkkk..
Semangat nak mengepam..wpon..sGT la terkejar-kejar..hUhuu..xpe.xpe..demi mylittle prince..sanggup!!do anything..I'll try to BF myson untill 2years.InsyaALLAH..niat hati semoga dipermudahkan dan diizinkan..n until Now..i'm still BF mom..yeahh..n myson xlagi diberikan susu formula..alhamdulillah...Harapnye..sempat la sampai 2years..

Tadi..balIK lambaT..kol730mlm baru balik..huhu..sGt windu kat myson..terpakse coz siapkan keje..da kol umie Rifqy n inform..Sedey je pk ..sbb mst die da tdo bile nak g ambik die nanTi..
be4 Balik..sembang with knani..Die tny..perasaan jd mama..sGT la gumbiree knani!!!!!cume xsempat nak main2 ngan die..sbb bile balk..kejap je main,Rifqy da nk tdo.be4 maghrib da tdo..Huhu..kalau main pon..ms bgn pagi.coz kdg2 die bgn awal.kol6am..hehehe..
Knani kate..BF la bb sampai 2years.utk eratkan lagi hub ngan bb.sbb da seharian duk ngan org lain..Biar bb kite serasi ngan kite..rapat ngan kite..menyusukan die..Sokong..soKong..hehehehhe..

Bile sampai umah umie td..Rifqy tdo..terus nagkat die.peluk die n still tdo..sampai umah..
Kat umah..terus susukan Rifqy..sedey je tgk die..Huhuu..Rifqy menyusu dengan bestnyerr..Pas da kenyang..letak ats katil,baringkan die,,tepuk2 die.peluk2 die..n Rifqy terus tdo dengan nyenyaknyee..
Sian mybb..my little prince..Huhuhuuu..ape2 pon.i Love Mysonnnnn..Irfan Rifqy

No comments:

Post a Comment