me@ office after maternity leave

Tanggal 19Mac2010..tarikh aku masuk office after 2mth maternity leave.rase cam sekejap je ms berlalu.xpuas pon lagi nak main2 ngan rifqy..anak mama.hUhuu..
Tapi,apakan daya..kite bekerja ngan org..so tpakse la menunaikan amanah.

Hari ni Rifqy tinggal ngan Tok mok die.my mertua..xanto lagi umah umie.sbb kak nani,kakak ipar ade kat umah lagi..so dorang la yg tgkkan Rifqy n alhamdulillah..anak mama mmg baik..
Menangis sikit2 tuh..biase la..budak2...

hari berikutnya ..rifqy duk ngan umi ngan abi..kakak ipar jugak..dorang willing nak jage n tgkkan Rifqy.Aku lagi bersyukur..lagi suke...better than anto kat nursery or other bb sitter.Tol xx??
Sepanjang aku msk opis nih..aku sGT la bzz..ni silap timing ni..masuk time byk keje..time tgh kalut ribut nak siapkan document senate sbb bdk2 da hbs final xm.O tpakse laa aku tolong team management..buat ape yg patut..Kesian kat Knani,HOA..heehehhe
Apepon..sempat lagi aku..bersukeria..begamboo..hikhiKkkkk




No comments:

Post a Comment