MyStory PART 1(hikhikkkk)


My 1st entry after 10month xupdatE.da nak dekat setahun daa..hehHhehhee. dulu..kengkonon nak buat blog baru..hahhaha..(mesti ziana xsabo nak bc blog baru..kononnyer laaa) tapi xmenjadi laaa pulak.. ape2pon..aku post jugak ape yg aku tulis kat blOg br ari2..sgt la satU entry jerk..hahhaha ms ni aku preggy brape bulan ntahh.. Byk sGt bende nak share sbenarnye..relaxx ye kengkawan..satu persaTu.. ni entrY lamee2 duLuuuuu..

Now..me+ hubby duk menghitung hari tunggu baby mama nak kuar..
insyaALLAH..Muhammad Irfan Rifqy bin Shukri..hehhe..cumey dop??
yg penting maksudnyeeee kan? " berpengetahuan,sopan santUn"
insyaALLAH irfan akan jd insan yg baeq seindah namenyeee..InsyaALLAH..

byk sgt cabaran during my preggy.perangai..Tuhan je tau..
sgt la seorg yg sGT emosi..n
bertuah sgT2 coz dpt husband yg sgT baeq..wpon dmaTE sume org, die sedikIt pns baran..
tapi pd aku..mmg sangaT xtepat..
spjg aku preggy..aku mmg cepat marah..slalu moodY..
bUt he always try to b cool.selalu mengalaH..sGT slalu mengalah.wpon kdg2 aku yg salah..
kdg2 rase bsalah..tapi tuh laaa..degil...
apepoN..tq dear..yg da byk sgT bkorban 4 me..

spjg preggy..he alwaYs beside me..slalu tenangkan sY..huhu..
slalu manjekan sY..slalu redakan kmarahan sY..slalu buat sy tersenyum..
yg cumeynyerr..bile time aku sdh..nak nangis..penat + terlalu letih dsbbkan pregnant..
biasenye mmg akan mengalir airmate..sbb letih+penat..n pd ms tuHh..hubby msT xtau nk buat ape..n die pon akn mengalir airmate gak..sbb terharu tgk sy..huhu...terlalu kesian kat sY..huwaaa..cumey kannnn??

pJg bebeno aku duk merapu..ape pon..this bLOg is 4 u and ourBaby =)
Dunia akhirat..honey sayang sGT kat myperfeCT familY =)




Mase aku pregnanT..ni da 9month..Tunggu mase =)

Besambung..jap ekkk..nak g buat keje umah jap..bb tGH tdo nii =)
mase yg sesuai utk buat keje + ber interneT!!!

No comments:

Post a Comment