Posing dengan syoknyeee

Every morning sepanjang puasa ni..me akan keluar g keje dalam pukul 720 am sbb masuk opis kol 8am..Kebiasaanya me akan mandikan dulu rifqy be4 g anto Rifqy umah SIL. Sebab slalu ingat pesan mak..Mak cakap , mandikan dulu anak be4 anto umah orang..Takkan nak anto anak dengan keadaan xmandi,selekeh,kurang wangi..hehehhehee..and me pon mmg suke mandikan Iqy sbb Iqy pon suke je mandi pagi2..Tambah lak sikecik itu mmg akan POooo tiap2 pagi be4 mandi..Tapi kalau dah die bangun lambat,me x mandikan die laa..bawak terus je laa..hehhehee

Baru ni,,means minggu lepas, after die mandi..Rifqy ni duk lepak2 kat sofa sambil tunggu mama siap..tetibe tengok die posing baekk punye..siap pakai kopiah  lagii..hensemmm..terus la angkat kameraaaaa...wajib ambik gambar!!




Comel kann...heehhehehehee..

** Korang biasa mandikan anak x be4 anto g nursery @ babysitter ??

9 comments:

  1. Wajib mandikan my lil cousin *if jaga lah before hantar pergi nursery hihihi

    ReplyDelete
  2. eee...geramnye la tgk iqy ni..hihi
    xmndi pon nmpak comey je die..haha

    ReplyDelete
  3. wahh kta keluar umah kul 6.30pg.. anak2 pun masih diulit mimpi..memang tak mandikan dulu sian kt depa...

    just tukar pampers aja...

    kalau sabtu tu baru la mandikan dulu

    ReplyDelete
  4. Comelnya Iqy.. Nanti raya Iqy pakai baju melayu warna apa?!! ;) x sabor nak tgk dia posing pg raya.. Selamat Hari Raya Na dari kami.. ;)

    ReplyDelete
  5. alahai..comelnya iqy!hee

    sis..tue n3 lain..hihi..tq ye bgtau..ifa pun tau sbb sis huda tue tag nie..heee..suka..1st time mng tupperware..hee

    ReplyDelete
  6. allu

    singgah polo sini

    jom tukar link

    nnt polo ai plak eh

    maceh

    ReplyDelete
  7. mak kak ayu pun cakap macam tu..
    pagi2 mandikan anak dulu dengan air tangan kita sendiri..
    baru kasih sayang mengalir dari celah2 jari kita sampai ke anak...hehe

    alahai..dah panjang rambut iqy..

    ReplyDelete