Yehaaaaaaaaaaaaa..naik BOT ke Munduk

Semalam me dah citer yang kami ke munduk weekend baru ni.Sangat2 penat tapi suke.
Kami bersampan untuk seberang sungai.
nak tengok ??

Tapi gambar me takde la sebab me yang tukang snap..nak pas2 kamera..takut..bimbang kot2 dslr kesayangan baba iqy jatuh dalam air..sape nak jawab..eden tak mo jawab! And tak mo gantii !! !



Gambar Rifqy ngan baba.
rifqy tengok ape ntah..Ni skali snap je..Memang tak puas ati sbb Iqy tak pandang kamera
Tapi nak snap skali lagii..takut sudaaa..takut jatuh..hehhehhehehe..so trime je laa.AT least ade gak gambar dalam bot.Leh buat kenang kenangan.Bukan senang nak naik bot kan??


** Korang?? Pernah naik bot cenggini..
Dulu selalu naik bot penambang kat terengganu ni..Mase kecik2 dulu laaa

12 comments:

  1. best tak p sini..apsal Rifqy tgk kot lain tue..

    ReplyDelete
  2. Bestnya iqy nek bot.. Muka dia muka terpegun tu.. Hehehehe

    ReplyDelete
  3. oo mama rifqi ore klate rupanya...ore mana?

    ReplyDelete
  4. Wah...cam adventurous jer...ekekek

    ReplyDelete
  5. haha.seram okeh.air deras gileww..

    ReplyDelete
  6. Liza pernah naik.. Perahu kat sarawak. Tapi kan, tak sampai seminit dh sampai seberang. kekeke...

    ReplyDelete
  7. tk pakai jaket keselamatan ke??bahaya tu

    ReplyDelete
  8. naa, kalo kita mmg tk naik lah..kita ni penakutttt

    ReplyDelete