Hobi masa lapang

Jom pakat tegok hobi rifqy masa lapang.
Apa la agaknya hobi budak kecik ni..Oppsss..kecik kerrrrr ?
Saya dah besar la, mama !


Sempat lagik pandang mama.Kacau la mama ni...


 Rupe budak kusyuk bebenor layan TV


Layan kartun masa lapang

Kalau dia tengok TV esp cerita kartun, jangan la duk panggil die..jenuh nak tggu jawapan dari die..
Kalau die dah tgk kartun, mmg kami suami isteri diam je la.Nak tukar channel lain mmg kompom kene marah la..Terpaksa la layan ngan die..Apakan dayaaa............Naseb la labu...


** Sekarang ni mulut die sangat banyak ! hehhee..walhal mulut 1 jerr..kikiki
Bile saya panggil 'ABANG' kat suami..
Mesti nyampuk..

." TAK BAIK PANGGIL ABANG..
Pastu saya akan tanya balik." Dah tu, nak panggil apa? "
Die jawab.." Panggil BABA laa..ape la mama ni......" a

ayyaakkk !




6 comments:

  1. hahhaah
    mmg ramai mcm ni klw anak dh buka katon
    mak xle tka channel lain
    mia dia xsuke katon
    tp dia layan cite drama so bese mmg tgk sama2xgaduh hahah

    ReplyDelete
  2. dpt tgk CN khayal...
    bijaknya iqy sekarang...

    ReplyDelete
  3. Iqy makin encem... Dia kusyuk tgk tv tu. mcm Adam, my son. Xdgr la kalo kita panggil..

    ReplyDelete
  4. hihi..tersenyum baca dialog iqy tu..kan mama dh terkena.. hehe..

    ishh..iqy ni..mmg sama la dgn asya..kartun mnjang..

    ReplyDelete
  5. hehe...iqy dh besar makin bijak ! ^_^

    ReplyDelete