Rifqy memang Gudboy! Gud ke ??


Rifqy GudBoy!!
Arini me datang keje..Tapi baba Iqy xde..
so tinggal la budak ITU kat umah Tokwan die aka Mymom!

Winduu sama itu BUDAK !!

Tetibe tengok gambar Iqy kat FB! Gambar lame2..
korang pon msti suke tilik gambar2 lame kan?? Kan ??




Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

10 comments:

  1. comell tu lah iqy!
    gerammmmm rase..hihihik

    ReplyDelete
  2. betul naa.kak jue pun suka tengok gambar lama2 terutama gambar farisyah dari lahir hingga ke hari ini...

    ReplyDelete
  3. gudboy cam mama dia la ni..suka pic meleleh ayer liur..comei

    ReplyDelete
  4. rindu anak ni klu tgk gambar still tak ilang rindu tu kan... kan ..kan

    ReplyDelete
  5. SUKA JUGAK TENGOK N BELEK2 GAMBAR LELAMA....SEMUANYER KENANGAN...

    ReplyDelete
  6. dtg dari blog anje... comelnya rifqy...

    mmg suka lah tgk gambar2 lama ni...mengimbau nostalgia yg sweet2 jer kan.. :D

    ReplyDelete
  7. gambar muncung xder nih..hahaha..
    harus ada sepatutnya.
    cumelllnya iqy, geram tengok muka dia..
    nnti kalau ler dhiya dapat adik pompuan jugak..cop iqy jadi nntu ler...hahaha

    ReplyDelete