Welcome baby Umar Hanif

Weekend baru ni me pergi melawat anak myBFF mase kat UKM dulu, IdaMuryany skang Lect kat Uitm Shah Alam. Me mmg dah lame sangat tak jumpe ida..Last g umah die mase die lahirkan anak1st die siYusuf yang ensem ituu..Last jumpe die..lupe da mase wedding adik die rasanya.

Disebabkan dah 3tahun tak pegi umah ida,mmg jenuh la nak mencariu rumah nye.Hehhehhe..Biase la..ambe la yang kenen kutuk oleh mak si ida ni.Sebab tak leh ingat lagi rumah ida..hehehhehee..

Baby ida yang baru ni namanya baby Muhammad Umar hanif. Si Abang namanyee Muhammad Yusuf Danial . Chanteqnye nama.Moden and klasik..

 WelCome baby Umar Hanif. Tido je sepanjang masa

 MyBFF, Ida Muryany..Ida ni ade kembar tau..si Ina Salwany.
Ina ade sorang anak pompuan.. nak tengok gambar Ina ??

Same tak ?? same kan ? memang sama..Cuma kalau kat depan..Rasa macam ina chubby sket kot..
oooopssssss..Jangan marah ye ina...Tengah sambung PhD kat Brussels kot


 Nih adalah gelagat Rifqy dengan abang Yusuf danial.
Rifqy kalo dah lame duk umah orang , mula la buat hal..nak main2..
last2,baba die layan Rifqy ngan yusuf main ball kat luar rumah..
mama syok berborak ngan idaaa..best !!

Abang Yusuf yang manja..Orang Trg kate.."DENE"
Sangat DENE aka Manja..
Ida kate...Jaga Yusuf lagi susah dari menjaga Umar.
Si Abang yang banyak meragam dari si adik.

Gituuu gamaknyeee ye..kalo tetibe ade adik ??
Rifqy camne la nanti agaknya ??huhuuhuuuuuuuuuu



Lots OF LOVE..Tq Sebab JENGUK sini !

7 comments:

  1. cumil=)baby nampak sedapjer tido.siap pegang pipilagi..nak ada adek ker??huhu

    ReplyDelete
  2. cam adik bradik plak si iqy ngan abang yusuf ni, hehe

    ReplyDelete
  3. Umar..Omar..Ummair...nama idaman alang utk baby boy..huhu
    anak no 2 mmg byk mengalah..
    mcm ameena..sentiasa mengalah dgn kakak..ape2 mesti aisyah dulu..

    ReplyDelete
  4. Comelnya..Suka tengok bayi.. cute sangat..

    ReplyDelete