Ceritera Moody Rifqy berPS !

Before ni,,me tunjukkan gambar yang bagus..Semasa PS ngan Rifqy ni..

Noww..Jom layan..PICture sebenar sepanjang PS !
banyak Gilee yang tak menjadik..Sebab ini budak tak mo bagi kerjasama.
Kite suh bangun..die nak posing sambil baring..baring punye baikkk..sambil sengih..

Me cakap..bangun la dik..berdiri..die bantah . TAK Moooo..Sabau je la.Terpaksa la layan sebab nak dapatkan pose yang menarek.memang berpeluh la mama..Baba paling tensen.mama Paling penat sebab buat macam2 aksi nak suh die sengih.dah macam badut lak..kelakaaaaa

 Haa..tengok la budak ini.
Naik Geram..Kalo mud die baik..sengih2 sambil buat peace..



Sebok nak baring ! Sebok nak turun dari sofa tuh


And..Last-last..badmud....Terus mintak...Puting Mama..Puting Mama..
hahahahaa..gelak je la mama ngan baba.ANak oh anak..Macam-Macam hal !


Memang sangat TIDAK MACHoo.
Baju dah cantek, Muke dah encem..hehehhe..
tapi..sangat TAK MACHOOOO sebab hero isap puting..adoiiiiii



Aksi baring..Mama suruh die bangun..berdiri...tetap tak mo..Nak gak baring ! !


Lots OF LOVE..Tq Sebab JENGUK sini !

11 comments:

  1. Salam,
    suke r tgk picture ni...ingat amik dkt whiteroom...ade ape2 alat khas ke? means special flash ke?nak gak amik gambar mcm ni

    ReplyDelete
  2. Rambut dia tu dah sikat ke belum? Hehe.... Dah besar Iqy... dah makin byk idea..

    ReplyDelete
  3. heheh standard budak2 kan :) mcm ariff gak ;)

    ReplyDelete
  4. haha..budak2 cam tu lah naa...nak2 budak2 kecik cam iqy ni..tapi kalau selalu kita ajar PS..lama2 nanti akan ok...hehe

    ReplyDelete
  5. camno pon hero totap hensem....
    sngat susah mau berps ngan si cilik ni ea... hui... mau berpeluh den

    ReplyDelete
  6. Alololo!! Sempat lg nyot nyot puting.. ;D

    ReplyDelete
  7. hikhik..samalah arif skrg, mmg tokleh nak suruh2..dia dh besar sket, mmg susah la bab2 posing ni..hu~

    ReplyDelete
  8. uiks puting tu kasi buang br macho..hehehe

    ReplyDelete
  9. cute jer aksi Rifqy..sama mcm Nureen gak x nak kasi kerjasama..

    ReplyDelete
  10. comelnya iqyyyyyyyyyy... tp puting tu je kaco skit..ekekke puting pink lak tu..hihi

    ReplyDelete