Habit baru RIFQY bile sampai umah..


Sekarang ni Rifqy ade habit baru.
Bile sampai je umah..die memang akan nanges sungguh bile me bawak masuk dalam umah.
Memang KOMPOM akan nanges..sampai tangan die tunjuk kat luar.

Nak tauuu..ape habit die skang niiii ??


^

^
^
^


 Haaa...nih la die !
Kalau tak bawak naik motor..punye la die nanges tak hengat !!
so baba Iqy memang akan bawak die pusing kampung duluuu..hehehe..
Kalau balik awai sket ok laa..kalau time balik lambat..adoii..geramm gakk..hehehehhe

Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

7 comments:

  1. opp..dhiya takut naik motor..haha

    ReplyDelete
  2. OOO...suka naik motor yer...sama ngan Abang Ian, tapi Iris..takut..

    ReplyDelete
  3. Oh...demam nak naik motor lah ari tu kot...ekekeke

    ReplyDelete
  4. eysraf sblm ni tak pandai sanagt tapi sejak atuk ajar, sekarng nak g neseri dengan daddy pun ajak naik motor.. ishh mummy risau jer

    ReplyDelete
  5. Almira pun suka naik moto
    tapi x la smpai guling2
    huhu
    cuma klu dah dapat naik
    susah nak turun

    ReplyDelete
  6. iqy suka naik moto dh skrg...
    layankan aje... ;)

    ReplyDelete
  7. haha..cm adik2 ifa dulu2 masa kecik2 pun mmg pantang..nk naik moto sokmo..hihi

    ReplyDelete