Zalia dengan tudung FAREEDA..aaahh Cunnyaaaaa !!

 Korang layan tak citer Asmara 2. Malam tadi tetibe je layan Asmara 2. Sebab jeles ngan kawan opis duk bercter sal asmara ni.So bile dah tengok,jatuh chinta lak ngan asmara 2 ni.padahal citer asmara yang dulu tak pernah tengok pon..hehehehhee..Tibai tengok..
Yang penting..Paham isi kandungan cerita.

Bile tengok je malam tadi..tengok ZALIA.
Pakai tudung. Chanteq.Menawan. 
rasanya semua dah tahu kot,,die pakai tudung FAREEDA. Tudung MAWAR rasenyeee.


 Chanteq je kan??
Tapi pendek la..singkat..sah Sah memang tak leh pakai..hahahaa..
Melainkan kalau labuh..kalau pakai..mau kene hempuk ngan incik suami..hikhIkkkk..

Tapi ade gak yang labuh kat FAreeda nie..me ade tengok kat FB kak aYU..

Chanteq kan??? memang Cunn..!!




Takkan Jeling je kot ! U click..I click..let me know!!

14 comments:

  1. sy peminat setia citer asmara.. tudung tu mmg cantik secantik harganya kan.. ehhe

    ReplyDelete
  2. tu la malam tadi tgk cite ni
    eh lawa nye tudung dia sure fareeda hehe
    btol pon
    tp kita plak xpakai tudung ni

    ReplyDelete
  3. igtkan ckp psl model zalia..

    kebetulan ke mmg fareeda yg mtk buh nama model zalia ek..hihi
    yg labuh tu mmg cantik..kita pon suka gitu..kalo yg shawl tu alahai xselesa la..

    ReplyDelete
  4. naa, kalau nak yg labuh ader jer....yg singkat2 tu semua koleksi selendang...kalau koleksi sarung2 yg ader awning tu...memang ader yg labuh....

    MAWAR paling singkat..

    ReplyDelete
  5. a ah tudung mawar..mmg singkat pun tp fareeda ada keluarkan produk terbaru dan labuh..ada saiz..keluar 30 april ni

    ReplyDelete
  6. tak pernah try lagik tudung fareeda nih.. na dah pernah cube? ok tak??

    ReplyDelete
  7. shantekkan...
    ai pn berkenan, tp leh thn gak rege die..

    ReplyDelete
  8. hie dik..
    akak x miss asmara.. iman pun suka tengok dr A1 ke A2 akak x miss.. kesian kan asmara mesti dalam dilema kalau dia tau 1st wife dia idup kesian dia dah le jd 'pak sanggup' pas tu jd duda sblom masanya.. dah mula cayang kart 2nd wife.. timbul plak dilema cam nie.. tu la kreatifnya pengarah msia kan ...

    ReplyDelete
  9. sgt suka ngan citer asmara 2. kt blog kak yong slalu ada review2 episode. sonok. heeee...

    tudung fareeda ni, nak try pki. tp tkut tk sesuai lak ngan muka

    ReplyDelete
  10. best cite asmara..ensem lak tuh hahaha

    ReplyDelete
  11. la ni dah ada yang labuh kan, kita tak tengok sangat citer tu...comey2 naa try la pakai

    ReplyDelete
  12. cumil..so nie trend tudung skang..mcm2

    ReplyDelete
  13. aa..mg sgt cantik die pakai tudungnie..

    ReplyDelete
  14. Salam. Kalau tudung si zahliya pakai dalam cerita asmara2 tu ada yang labuh dah keluar....tolong inform k?...berkenan sangat...
    thanks

    ReplyDelete