Hobi baru selain dari memancing

Pasal hobi ni, saya bercakap mengenai encik suami la..hobi utama yang tak dapat dipisahkan adalah memancing. Yang ni, saya memang tak leh nak halang langsung la.Konsep isteri REDHA...

ANd baru2 ni, saya beli barang2 kat Maidin.Masa tuh dah agak lewat and rifqy dah start mengantuk and die memang nak tido. Saya suh husband dukung die sementara saya bayar dulu barang2 yang dibeli kat kaunter..
Sekali bile saya siap bayar, terkejut eden tetibe Rifqy tersengih..and husband bagitahu yang die beli helicopter untuk  rifqy....katanya rifqy nak sangat helicopter tuu.....

Yang lucunyer..ape yang membuatkan husband terus beli helicopter tanpa ragu2....adalah encik suami teruja bile rifqy duk sebut HELICOPTER tanpa pelat langsung !
Pandai pulak die sebutt........teruss teruja dan beli..ayyooooo....
Mahai la jugakk...RM98 kot..Mak aiii...tetibe je belii.....adoii baba iqy nii..
Anak yang nak @ bapak yang nakk ?? huhuhuhuu..



Nih lah rupe helicopter yang baba iqy suka sangat.
Memang excited sangat duk main heli ni...Nampak sangat hobi baru die la niii.........
Layann je laaa.........

** Ape la baba ni...ni helicopter iqy laaaaaaaaaaaa ! ! ! Bukan baba punyerrrr...
Husband korang camne ? Suke main heli tak ? aeroplane kerr? car ke??


3 comments:

  1. rtu hb kak G nk beli heli ni..kak Gie x kasi psl kejap ja dia men..ekekkee..

    Hb ka Gie br bjinak ngan mancing..dok pncing bwh jmbtn penang..ekekeke..:-)

    ReplyDelete
  2. ila ada ne.. dah berhabuk atas peti ais.. hihi

    ReplyDelete