AidilFitri versi 2 (umah Mak )

Pagi raya di umah Mak. Mak buat Nasik Himpit. AKtiviti pagi raya ? macam biasa la kan ? bermaaf maafan ! Opcoz la be4 g smbahyang raya kan? Tahun ni besempatan nak g smbahyang raya. sibuk ngan Rifqy nih je la.da la nak mo duduk sangat.
Asyik nak dukung je.lagi la masalah !!
Da janji ngan husband.nak balik umah MIL dalam Kol 12. so, beraya umah jiran2 dengan keadaan yang agak pantas.sbb kejar mase ! naseb la..Iqy ni tak meragam sangat.Alhamdulilllah !! So,sempat la raya umah jiran2..macam taun2 yang lepas kan?? Bagus.Bagus !!

Our Happy Family!!



RifQy mama di pagi Raya! Rifqy In Orange!!hahahha Posing baek punyerrr!!



Oloooloo Iqy ! shenyummmm !!

Tokwan ngan Iqy..shayang laaaa!!




we In Orrangee!!






6 comments:

  1. haaa dah keluar pun gambar iQy, warna favourite cikOni tu... comelnyaaa iQy, kalau dia dah berjalan nnt, lagi teruja.

    ReplyDelete
  2. wahh..oren..hihi..comey, byk amik gambar kan...akak raya ngan Batrisya je..xde pon gamba bertiga ..=(

    ReplyDelete
  3. waaaa~~~ nice pic nice family~~~

    ReplyDelete
  4. cantik warna oren nikan... mcm nak buat tema utk thn depan la pulak

    ReplyDelete