Iqy camera Friendly =)

Nih nak cter sal Iqy. Iqy nih..mmg suke sengih.senyum..ketawa. kalau nampak mama pegang camera.n bile panggil je namanyee,,automatik mate akan mantain n mulut akan mengukir senyuman yang manis.hikhikkkk..manis kee? manis la bagi Mama!

Iqy nih..boleh la dkatakan camera Friendly..ramai yg cakap..Iqy nih..bile napak camera.muke maintain sengih..hehhehe..Ikut mama die..kalu aku pk2 balik..mase pegnantkan iqi nih..mmg aku suke ambik gambar.suke bergambar! camera addict!!hehehhe..Now Iqy lakk..me sangat suke sbb sng nak snap pic die.even kalau tengah nangis..bile panggil name die..n pegang camera..muke boleh berubah..hikhik...comel..

Jom pakat Tengok Iqy yang camera Friendly =)


Gambar nih..
memang die tengah nanges sbb me tinggal die kat dapur.
Then die main2 kat peti ais..me marah die n nanges..
bile nampak me pgg camera n panggil die..sengih terus!!
kelakarr sangat time tuhh..








10 comments:

  1. gud boi...kalo dadif dok asik nk aje kamera yg kite pigang...

    ReplyDelete
  2. memang kaki melaram nih ...

    persan hensem budak comei nih!!

    eeeeiii gerammm!

    ReplyDelete
  3. meleleh-leleh air liur, banyak tu gigi nak tumbuh. nak culek boleh? dia baik² je kan? hahah... habisla kang kena buli ngan kakakOni.

    ReplyDelete
  4. alahai comelnya iqy..dhiya plak dari kecik muka masam jer tengok camera..skarang lagi teruk, tengok kita amik kamera, dia dulu lari dan norok..huhuhu.kalau paksa dia bergambar, mata pandang lain ler, senyum pun payah..kena candid jer sumer gambar

    ReplyDelete
  5. ala tomeynya anak bujang ni...pandai mandang camera ek...suar belang2 tu sama cam kak balqis punyer la...

    ReplyDelete
  6. comel nyer...
    kalo adam nampak camera jer da kaleh pandang tempat lain=))

    ReplyDelete
  7. jarang nak tgk baby yg camera friendly.
    sweet dia senyum..:)

    ReplyDelete
  8. tomey lah budak nama iqy ni hehhhe

    ReplyDelete
  9. yup betul...dia sangat manis dan photogenic....

    ReplyDelete