Progress Rifqy Mama!!

Nak tau Takkk ?? Perkembangan Iqy skang nihh..
skang Usia Iqy da masuk 10bulan..
Now ade 7 batang gg!
aritu demam..kot2 nak tumbuh gg..
sebab be4 nih ade 6 batang je..Hikhikkkk.. Sangat suke buat mimik muke muncung!
tengok je bende..ape2 je la..or nak tegur orang..buat mimik gitu!

Nak tauu macamneeee??


tengok bawah nihhh ....





Penat suh sengih..die duk wat muke gitu laaa..
adoii..ssh nak snap gambar!!






9 comments:

  1. wah wah..dah 10 bulan erk...tak lama lai setahun...pastu 2 tahun ...dan seterusnya...anak2 membesar kita pun tak sedar kan..

    semoga iqy sentiasa sihat dan sentiasa dilimpahi rahmat...aminn

    ReplyDelete
  2. sangat comel... cpt iQy, pasni jln pulak, boleh main kejar2 dgn mama.

    ReplyDelete
  3. sgt cute me rasa nak cubit2 heheheh

    ReplyDelete
  4. hehe.. comel bila dia senyum nmpk gigi tu..

    ReplyDelete
  5. kiutnya iqy wat muka gitu..
    comellllllllllllllllllllsssssssss..
    geram nk cubit2 iqy nih.

    Iqy mesti rasa lain skit,sebab baru tumbuh gigi, sebb tu dia asyik wat gitu kot..hehe..x pun nak lembutkan bibir n lidah nak bercakap.hahaha
    pepandai jer..

    apepun, iqy encem.

    ReplyDelete
  6. dah banyak giginye..leh makan mcm2 dah ni...^_^..comei wat mulut gitu..hehe..

    ReplyDelete
  7. kejap jek ek...dh beso dh..xlama lagi setahun dh..lps dh setahun ok dh..xsusah nk jaga...
    haih comel la iqy ni..nk geget je raasanya:p

    ReplyDelete
  8. SUKA GAMBO KE2 YANG IQY WAT MULUT TU...SO SWEET & CUTE

    ReplyDelete