Macam Mane la leh langgar pam Minyakk!! ishh ishh

video


Adoiii..terkezut me tengok video nih..macamane la leh terlanggarrrrrrrrrr..punye la hebat die reverse kete dieeee..sungguh2..

kesiann..yang duk tengah isi minyak Tuh..tak bersalah ponn..kesiann..

Yang penting..kejadian ni berlaku kat pam minyak dekat umah Mak Sayaaaa!!!!!!

Oh TidAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

9 comments:

  1. aduhai ngerinya tengok...nape la tak nengok belakang langsung...kan ada side mirror...

    ReplyDelete
  2. yaa Rabbi.
    macam mana boleh terlaju die reverse tu!! asih.kesian dgn orang yang tak bersalah tgh isi minyak tu,hm

    ReplyDelete
  3. budak2 xder lesen kot...
    sian betul yg tengah ngisi minyak tuh..seb baik ler xder letupan ke aper ker..huhuhu..takut betul

    ReplyDelete
  4. sian org yg kat pum minyak tu..mesti cedera kaki dia..kuat tu..smp tmpt pum minyak tu pun bergoyang..

    ReplyDelete
  5. Ya ALLAH ....kesiannyer dia...laju sangat reverse kereta tu

    ReplyDelete
  6. Eeee...berderau darah Acik tengok..Kesian sungguh kat org yg isi minyak tu..Takutnya kalau jadi kat tempat kita..Acik dahlaa slalu isi minyak berdua je dgn anak. Nauzubillah, mintak dijauhkan..

    ReplyDelete
  7. ehhh dia tu knpa akak macm mana boleh reverse macam tu aiyakk

    cian nya yg tukang pam tu ya allah macam ni punya owang pon ada ka

    ReplyDelete
  8. ni mesti nk tekan brek gi tekan minyak..he3...

    ReplyDelete
  9. huhuhu, takot nk ngisi minyak.. lebih hati2, tp tula.. org lain plok dop berhati2..
    tgk dh video ni dlm fesbuk.. kwn2 kate kat esso jerangau, Wallahualam la btul ke idok..

    ReplyDelete