Winner 2nd Prize!! Alhamdulillah



Me bukan nak announce pemenang myContest yaa!hehe..Belom tibe masenyer lagi..Nanti me announce ya.Sabar ya,dear sume!!

Nih me nak cter sal berite gembire utk Rifqy..Rifqy menang 2nd winner Contest ini.

Kredit To CUTeMUM sbb inform me sal kemenangan ini.. nak tengok gambar yang me pertandingkan ??here's my son with baju melayu !


*** kredit to babaIqy yg snap gambo ini ****

Tahniah gak pada winners yang lain..
nak tau sapee??

1st Prize..Dania

3rd Prize : Qasehati..


***** Rifqy di apit oleh dua orang gegirl yang shanteq ******


A Million Thanx pada as cHubby

9 comments:

  1. kak ayu baru jer nak ucap congrats kat na pasal kemenangan iqy ni..sekali tgk dah ader entry ni...hehe


    congrats yer..memang hencemm pun iqy ni..kak ayu pun dah agak yg iqy akan menang gak..cuma tak tau kedudukan berapa...tahniah iqy..

    ReplyDelete
  2. comel..patut menang pun! dah rezki iqy kan..hehehe :):):)

    ReplyDelete
  3. wah.
    congratz ye!
    mmg patut pun menang semua tu~
    comel2 belaka :)

    ReplyDelete
  4. tahniah yer...
    rafiq dihimpit 2 jelitawan lg

    ReplyDelete